پیام تبریک عسلویه نیوز به مناسبت روز خبرنگار
تاريخ ارسال خبر : 8 آگوست 2015 | ساعت 15:02 | کد خبر: 33794 | sv129 | چاپ این مطلب

سایت خبری “عسلویه نیوز” در پیامی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و فعالان حوزه اطلاع رسانی تبریک گفت.عسلویه نیوز

 

بنا بر این گزارش سایت خبری عسلویه نیوز، در این پیام که به مناسبت روز ۱۷ مرداد، روز خبرنگار صادر شد، آمده است:

 

به نام آنکه اندیشه و عشق را به جان‌ها بخشید و به راستی خبرنگاری جز اینها نیست.

روز خبرنگار که در گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه راه آگاهی بخشی مهدی صارمی گرامی داشته می‌شود فرصتی است برای یادآوری ارزش‌هایی که خبرنگاران صاحب اندیشه و قلم در مسیر آن گام بر می‌دارند. مجالی برای قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه و متعهدانه خبرنگاران که کوششی خستگی ناپذیر برای اطلاع‌رسانی دارند و بی‌تردید پل ارتباطی بین نهادها و مسوولان با مردم به حساب می‌آیند.

در ارزش قلم و صاحبان قلم همین بس که خداوند متعال در کلام مقدسش به آن سوگند یاد کرده است و این بیانگر امر خطیری است که فعالان رسانه آن را به عهده گرفته‌اند. عسلویه نیوز نیز به خود می‌بالد که به جهت مخاطبین گرانقدرش همواره مورد توجه قرار دارد و بی‌تردید اطلاع‌رسانی دقیق به مردم و بیان مشکلات موجود کمک بزرگی در اعتلای رفع مشکلات شهرستان خواهد بود که مردم همواره پیگیر آن هستند می باشد.

همچنین در روز خبرنگار یاد می‌کنیم از شهدا و درگذشتگان عرصه خبر که جان شیرین خویش را تقدیم کردند اما باری که به دوش داشتند را تا آخرین لحظه بر زمین نگذاشتند.

سایت عسلویه نیوز این روز با ارزش را به تمام خبرنگاران، بویژه به رسانه‌های بومی و خانواده‌های آنها تبریک و شادباش می‌گوید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ