- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اعزام ۱۷ خبرنگار استان بوشهر به مشهد مقدس

به گزارش”عسلویه نیوز“مجتبی دزفولی‌نسب با تبریک روز خبرنگار در پارس جنوبی اظهار داشت: مدیران پارس جنوبی علاوه بر اهمیتی که به برنامه‌های اقتصادی و صنعتی میدهند، اهمیت زیادی نیز به امورات فرهنگی قائل هستند و همواره شاهد حضور فعال و پویای پارس جنوبی در فعالیت‌های فرهنگی هستیم.
وی با اشاره به اهمیت حرفه خبرنگاری افزود: خبرنگاران چشمان تیزبین جامعه هستند و در انتقال و انعکاس اخبار و رویدادها تلاش چشمگیری از خود نشان میدهند.
مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه خاطرنشان کرد: پارس جنوبی همواره تمهیدات لازم را برای خبرنگاران فراهم کرده و حمایت و پشتیبانی لازم را از خبرنگاران و رسانه‌ها به عمل میآوریم و طی دو سال گذشته شاهد رضایت خاطر جامعه رسانه‌ای استان از پارس جنوبی هستیم.
دزفولی‌نسب از اعزام ۱۷ خبرنگار استان بوشهر به سفر زیارتی مشهد مقدس خبر داد و اذعان داشت: با پیشنهاد سلمان ندومی خبرنگار خبرگزاری فارس و موافقت مدیرعامل پارس جنوبی، تعداد ۱۷ نفر از خبرنگاران استان بوشهر به مناسبت ۱۷ مرداد به سفر مشهد مقدس اعزام میشوند.
وی تصریح کرد: استان بوشهر تعداد زیادی خبرنگار فعال و پویا و متعهد دارد و در این استان شاهد ظرفیت بالای رسانه‌ای هستیم و امیدوار هستیم در برنامه‌های آینده، سایر خبرنگاران را نیز به سفرهای زیارتی اعزام کنیم.
این مسئول گفت: تورهای مختلفی برای خبرنگاران استان در نظر گرفته شده و در ماه‌های آینده این تورها را که شامل برنامه‌های متنوع و جالب‌توجه است برپا میکنیم.
دزفولی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر موفقیت‌های اخیر پارس جنوبی ادامه داد: از خبرنگاران انتظار داریم ظرفیت‌های ویژه پارس جنوبی را شناسایی کنند و در انعکاس اخبار منطقه اهتمام ورزند و همچنین با نقد سازنده و به‌جا، موجبات موفقیت و سربلندی پارس جنوبی را رقم بزنند.
وی با توصیه به خبرنگاران در زمینه رعایت انصاف و اخلاق رسانه‌ای یادآور شد: رسانه‌ها باید اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند و از دروغ‌پردازی پرهیز کنند تا در کار خود موفق شوند و رسانه‌ها اگر صداقت نداشته باشند در واقع بخش عمده‌ای از خوانندگان خود را از دست میدهند.
دزفولی‌نسب افزود: شاهد فعالیت بسیار خوب و سازنده رسانه‌ها در منطقه ویژه پارس هستیم و خبرگزاریها و مطبوعات حضوری بسیار خوب و ملموس در پارس جنوبی دارند و این امر باید تقویت شود.