- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در شهرستان جم

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان جم از ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در شهرستان جم در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: ایجاد بیش از 2 هزار شغل جدید در شهرستان جم
 

به گزارش “عسلویه نیوز” ایرج محبی‌زاده شامگاه سه‌شنبه در نشست کمیته تخصصی اشتغال شهرستان جم اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت رفاه و تامین اجتماعی است و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

وی افزود: دولت نهم و دهم اهتمام ویژه‌ای در حوزه اشتغال‌زایی داشته و امیدوار هستیم این روند با کیفیت و شتاب لازم تداوم داشته باشد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان جم خاطر نشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت کارگاه‌های تولیدی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره است که انتظار داریم سایر مسئولان نیز در حد توان همکاری کنند.

محبی‌زاده با ارائه گزارشی از اشتغال انجام شده در سال ۹۰ و تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۱ تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۰ تعداد ۱۵۱۴ شغل ایجاد کرده‌اند که بیانگر انجام تعهدات اشتغال در سطح شهرستان بوده است.

وی از ایجاد بیش از ۲ هزار شغل جدید در شهرستان جم خبر داد و گفت: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال جاری بیش از ۲۰۷۲ نفر است که امیدوار هستیم همانند سال قبل دستگاه‌های اجرایی نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کنند.

این مسئول گفت: حمایت از مبتکران و کارآفرینان در سطح شهرستان جم و ارائه تسهیلات کم‌بهره به این عزیزان در دستور کار قرار دارد.

محبی‌زاده افزود: در حوزه‌های صنعت و کشاورزی برنامه‌ریزی شایسته و مناسبی انجام گرفته و دولت حمایت لازم را خواهد داشت.