- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

۲۰ خانه و مؤسسه قرآنی دشتستان تجهیز شدند

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: ۲۰ خانه و مؤسسه قرآنی دشتستان تجهیز شدند.

خبرگزاری فارس: 20 خانه و مؤسسه قرآنی دشتستان تجهیز شدند
 

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه سه‌شنبه در بازدید از مؤسسات و مجالس قرآنی دشتستان اظهار داشت: کتاب قرآن به عنوان ارزشمندترین و بزرگ‌ترین کتاب تاریخ بشریت است و گسترش فرهنگ قرآنی باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی افزود: حمایت از محافل و فعالیت‌های قرآنی و تقویت خانه‌های قرآن در دستور کار این نهاد قرار دارد و طی سال‌های گذشته شاهد کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های قرآنی و دینی هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از تجهیز مؤسسات و خانه‌های قرآنی در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان تعداد ۲۰ مؤسسه از مؤسسه‌های قرآنی وابسته به تبلیغات اسلامی دشتستان به تجهیزات آموزشی مجهز شدند.

محمودی‌نیا تصریح کرد: در راستای گسترش فرهنگ غنی قرآن و حمایت از مؤسسات قرآنی، تجهیزات آموزشی و نرم‌افزاری شامل، رایانه، فکس، فایل، قفسه کتابخانه و دیگر امکانات نرم‌افزاری از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان و اتحادیه‌های قرآنی مردمی در اختیار مؤسسات قرآنی برازجان وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان قرار گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان اذعان کرد: تعداد ۲۰ مؤسسه و خانه قرآنی تحت نظارت تبلیغات اسلامی دشتستان به فعالیت‌های قرآنی مشغول هستند و تجهیز این مؤسسات از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

محمودی‌نیا یادآور شد: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی در راستای کمرنگ کردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کنند همه باید نسبت به گسترش معنویت اهتمام ورزیم و در تقویت مادی و معنوی مؤسسات مذهبی و قرآنی باید تلاش کنیم.

وی افزود: جنگ نرم دشمن با هدف تضعیف ارزش‌هاست و دشمن قصد دارد جوانان را از نظام جدا کند که بدون تردید ترویج فرهنگ قرآنی موجب ناکامی دشمنان می‌شود.