- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰ مسجد و حسینیه کنگان

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰ مسجد و حسینیه کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مراسم شب‌های قدر در 140 مسجد و حسینیه کنگان
 

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه سه‌شنبه در نشست با فعالان فرهنگی و مذهبی کنگان اظهار داشت: تکمیل طرح‌های عمرانی در حوزه تبلیغات اسلامی باید شتاب بیشتری داشته باشد و انتظار داریم در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها باشیم.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد رشد کمی و کیفی پروژه‌های فرهنگی و دینی در کنگان هستیم و باید این پروژه‌ها را معرفی کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: به منظور معرفی دستاوردهای این اداره اعم از عمرانی، آموزشی و فرهنگی تحت عناوین اعزام مبلغ، گفتمان‌های دینی، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شامل خانه‌های عالم، مدرسه معارف صدرا، دارالقرآن نخل تقی و مجتمع فرهنگی عسلویه و سایر برنامه‌های اداره، دستاوردهای دولت نهم و دهم در غرفه‌ای جداگانه مورد بازدید عموم مردم و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اهرمی تصریح کرد: پروژه‌های مدرسه معارف صدرا، درالقرآن نخل تقی و مجتمع فرهنگی عسلویه با همکاری و هماهنگی‌های به عمل آمده اقدامات زیرسازی و تسطیح آنها انجام گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت شب‌های قدر اذعان داشت: باید نهایت بهره را از معنویت این ایام ببریم و نباید فرصت را هدر دهیم.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۴۰ مسجد و حسینیه کنگان خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با روحانیون و هیئت امنای مساجد و حسینیه‌ها، بیش از ۱۴۰ مسجد و حسینیه در شهرستان کنگان مراسم ویژه شب‌های قدر را اجرا خواهند کرد.

اهرمی افزود: سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) با برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده تدابیر خوبی اندیشیده‌اند و برنامه‌های محوری نیز در نظر گرفته شده که در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: افزایش سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی و جذب جوانان به این برنامه‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های تبلیغات اسلامی در سال جاری است.