- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اجرای ۳۷۰ طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد شبانکاره

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از اجرای ۳۷۰ طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد شبانکاره خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 370 طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد شبانکاره
 

به گزارش “عسلویه نیوز” اسماعیل زارع در دیدار با مددجویان کمیته امداد شبانکاره اظهار داشت: حمایت از اقشار ضعیف و مستضعف جامعه از مهم‌ترین وظایف هر مؤمن و مسلمان است و کمیته امداد در این مسیر تلاش بسیار زیادی انجام می‌دهد.

وی افزود: توانمندسازی خانواده‌های مددجویان و رضایت خاطر این قشر از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد در شبانکاره است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبانکاره از اجرای ۳۷۰ طرح اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: تعداد ۳۷۰ طرح در قالب طرح‌های خود اشتغالی، مشاغل خانگی، کارانگیزی و توان افزایی در سال جاری شبانکاره اجرا شد.

زارع تصریح کرد: این تعداد طرح اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال توسط کمیته امداد شبانکاره برای مددجویان این کمیته اجرایی شد و شبانکاره در بین کمیته‌های سراسر استان دومین اداره بوده که توانسته اعتبارات سهمیه‌ای خود را جذب کند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی اعتبارات بانکی قرض‌الحسنه مربوط به اشتغال و مشاغل خانگی نیز توسط این اداره جذب شده است.

رئیس کمیته امداد شبانکاره عنوان کرد: یکی از رسالت‌های کمیته امداد سعی در تقویت خود باوری، عزت نفس، کرامت انسانی، خود اتکایی و استقلال اقتصادی و همچنین توانمندسازی خانواده‌های معزز تحت حمایت این سازمان حمایتی است.

این مسئول تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و مناسب بر اساس توان و استعدادهای خانواده‌ها، امری ارزنده است و سبب می‌شود که این خانواده‌ها هیچگونه تعلق و وابستگی به خدمات و حمایت‌های دائمی کمیته امداد نداشته و با سعی و تلاش خود زندگی را اداره کنند.

زارع اذعان داشت: در سال جاری و در بخش‌های خوداشتغالی، مشاغل خانگی و کار انگیزی با جدیت شاهد تلاش کمیته امداد هستیم که انتظار می‌رود در سال ۱۳۹۱ بانک‌های عامل همانند سال گذشته ضمن تعامل، همکاری لازم را در راستای پرداخت تسهیلات داشته باشند و امیدواریم افراد واجد شرایط از این فرصت استفاده کرده و شاهد ایجاد اشتغال در جامعه باشیم.