- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حسینی: زیاد گل خورده‌ایم چون ضدحمله می‌زنند

مدافع پرسپولیس اعتقاد دارد دلیل اصلی اینکه این تیم در ۴ بازی اول لیگ ۶ گل خورده استفاده حریفان از ضد حملات است.


   جلال حسینی درباره آخرین شرایط پرسپولیس و حضورش در تیم ملی شرکت کرد که در ذیل می‌خوانیم:


* ابتدا از وضعیت پرسپولیس شروع کنیم، چرا این تیم به نتایج دلخواه نمی‌رسد؟


به هیچ عنوان دنبال بهانه‌گرفتن و این حرف‌ها نیستیم اما ما نیاز به زمان داریم. خودمان هم قبول داریم که به آن تیم دلخواه هواداران نرسیده‌ایم. انشاءالله با تلاش بیشتر و یکدلی بازی به بازی بهتر می‌شویم تا نتایج تلخ هفته‌های اول را فراموش کنیم.


* قبول دارید انتظارات از خط دفاعی پرسپولیس زیاد است اما برآورده نشده؟


ابتدا باید بگویم به تیم‌های دیگر هیچ کاری نداریم که با ۱۰ گل، بردند یا باختند، ما فقط به فکر پرسپولیس هستیم. فوتبال همین است. اگر آمار گل‌خوردن ما کمی زیاد است به دلیل استفاده تیم‌ها از ضدحملات است. شما نباید انتظار داشته باشید ما اصلا دروازه‌مان باز نشود. این یک خواسته غیرقابل توجیه است.


* حرف‌های شما قبول اما برعکس پیش‌بینی‌ها نقطه قوت پرسپولیس در فصل جاری به نقطه ضعف این تیم تبدیل شده است.


اگر همه بازی‌های ما را دیده باشید پی می‌برید که این‌گونه نیست. بازی ما مقابل صبا اصلا فوتبال نبود و نمی‌شود اسم آن را فوتبال گذاشت. ۱۰ نفر در محوطه ۱۸ قدم خود می‌ایستند و ناگهان توپ را می‌گیرند و زیرش می‌زنند، این شد فوتبال؟


* اما سیستم دفاعی و چشم ضد حملات نیز جزئی از فوتبال است…


قبول دارم اما نه اینطور که ۱۰ نفر بایستند، توپ را بگیرند و زیرش بزنند تا یک نفر به سمت دروازه ما حمله کند. واقعا بچه‌های ما خسته شده بودند. در این گونه فوتبال‌ها هیچگونه تاکتیکی و تکنیکی وجود ندارد. نمی‌خواهم بی‌احترامی کنم، ما باخته‌ایم، نوش جون صبا اما این گونه فوتبال‌ها، فوتبال نیست. ضمن اینکه با توجه به حضور زمان کوتاه مدت ژوزه و برخی بازیکنان نیاز به زمان داریم و باید فشارها را تحمل کنیم.


* فکر می‌کنی شرایط درست می‌شود؟


باید هفته به هفته بیشتر تلاش کنیم. البته خوشبختانه فهمیدیم تیم‌ها مقابل ما چگونه به میدان می‌آیند و این یک نکته مثبت برای ماست.


* بگذریم. در خصوص شرایط تیم ملی صحبت کنید.


در حال حاضر معتقدم هر اردویی که کی‌روش برنامه ریزی کند می‌تواند به تیم ملی کمک کند. دو بازی دوستانه خوب با تونس و اردن در پیش داریم دو تیمی که باید مقابل ما قرار بگیرد فوتبالشان هم‌طراز لبنان است و می‌توانیم خودمان را محک جدی بزنیم. کمک این اردو و بازی دوستانه را در بازی با لبنان خواهید دید.


* برخی‌ می‌گویند تیم ملی از قبل مقابل لبنان برنده است، شما این را قبول دارید؟


اصلا قبول ندارم. صد در صد بازی سخت و حساسی در پیش داریم حتی در حال حاضر بازی‌های دوستانه هم برای تیم ملی ایران بسیار حساس است. همه بازی‌ها برای ما جدی است و نباید هیچ حریفی را دستکم بگیریم. ما در راه رسیدن به جام جهانی هستیم و باید در تمام بازی‌ها با تمام وجود بازی کنیم. در این بین هرگز نباید چشم از لبنان که قطعا مقابل تیم ما با انگیزه است برداریم.


* فکر می‌کنی با این شرایطی که پرسپولیس دارد دعوت ۶ بازیکن از این تیم به تیم ملی منطقی است؟


بازیکنان زیادی به پرسپولیس اضافه شدند و آیا اینکه حق پرسپولیس است که شش بازیکن در تیم ملی داشته باشد یا خیر را سرمربی تیم ملی تشخیص می‌دهد نه من و شما. هر بازیکنی دوست دارد به تیم ملی ایران کمک کند مطمئن باشید تیم ملی نیز برای هیچ‌کس نیست. هرکس تلاش کند مربی مزد زحماتش را می‌دهد همانطور که از پرسپولیس ۶ بازیکن دعوت شده از تیم‌های دیگر هم دعوت شده‌اند. این موارد دست کی‌روش است و ما نباید دنبال این مسائل باشیم. درست است به نتیجه دلخواه نرسیدیم اما حتما کی‌روش که بازی‌ها را با دستیارانش از نزدیک تماشا می‌کند به نتیجه‌ای رسیده که ما ۶ نماینده در تیم ملی داریم.


* باتوجه به اینکه به اردوی تیم ملی می‌روید و پس از بازگشت بلافاصله باید با داماش بازی کنید آیا انتظار ندارید فدراسیون کمی بازی شما را به تأخیر بیندازد؟


ما دوست داریم این تعامل بین باشگاه و فدراسیون برقرار شود البته ما بازیکن هستیم و درباره این موضوع باشگاه و فدراسیون انشاءالله تصمیم درستی خواهند گرفت. همانطور که برای پرسپولیس به میدان می‌روم برای تیم ملی زحمت می‌کشم.


* آقای حسینی! هواداران تیمتان نگران دربی هستند…


صحبت در این باره زود است اما ما نیاز به زمان داریم و باید بیشتر تلاش کنیم. در مورد دربی نباید زود حرف زد و انشاءالله در تعطیلات بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند. سعی خواهیم کرد بازی به مراتب بهتری را به نمایش بگذاریم.


* و حرف پایانی؟


من از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که در این چند بازی ما را تحمل کردند و امیدوارم بعد از تعطیلات دل آنها را بدست آوریم. باور کنید خودمان هم ناراحتیم. همه بازیکنان از هواداران فقط صبر می‌خواهند.