تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در بندر سیراف
تاريخ ارسال خبر : 9 آگوست 2015 | ساعت 12:00 | کد خبر: 33803 | sv173 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه کنگان از تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در بندر سیراف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس  یاسین اکبا بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم استقبال تشییع و تدفین شهدای گمنام در بندر سیراف اظهار داشت: مردم ولایتمدار و شهید‌پرور این خطه از سرزمین اسلامی ایران بزرگ بعد از سال‌ها صبر و انتظار، خبر میزبانی خود از شهدای گمنام دفاع مقدس را دریافت و به آرزوی دیرینه خود رسیدند.

وی با بیان اینکه این شهدا در واقع پاره‌های تن مردم ایران هستند که به آغوش ملت باز گشته‌اند افزود: پیشرفت نظام مرهون مجاهدت، شجاعت و شهامت این شهیدان والامقام است و همه مردم ایران اسلامی ارادتمند شهدای عزیز هستند.

فرمانده سپاه کنگان عنوان کرد: یکی از شهدا با عمر ۱۶ سال به شهادت رسیده و یک شهید دیگر نیز با سن ۲۰ سال جان خود را فدای انقلاب کرده است.

وی زمان ورود این شهیدان والامقام به استان را روز شنبه هفته آینده اعلام و از مسئولان و اعضای ستاد خواست با برنامه‌ریزی دقیق و همراهی تا استقبال از این شهیدان گمنام برای ورود این پیکرهای قدسی به خاک پاک اهتمام ورزند.

اکبا افزود: شهدا ساعت ۱۷ روز دوشنبه با استقبال مردم شهیدپرور شهر کنگان و بنک وارد شهرستان می‌شوند.

وی یادآور شد: مراسم زیارت روحبخش عاشورا در جوار شهدای گمنام کنگان برگزار خواهد شد و پیکر مطهر شهدا تا بندر طاهری تشییع خواهد شد.

فرمانده سپاه کنگان بر لزوم تشکیل کمیته‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی، اجرایی و امنیت و انتظامات به منظور اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم تاکید کرد و از تلاش‌ها و پیگیری‌های مردم ولایتمدار شهر سیراف در این زمینه تشکر کرد.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ