ایجاد دفتر خبری صدا وسیما در عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 11 آگوست 2015 | ساعت 19:33 | کد خبر: 33829 | sv198 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت بالای خبری دراستان بوشهر امسال دو دفتر خبری صدا و سیما در عسلویه و دشتستان راه‌اندازی می‌شود.دفتر خبری

به گزارش “عسلویه نیوز”  سیدحسین ناظر در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه حوزه فعالیت صدا و سیما بر اساس ۴ محور تبیین شده است اظهار داشت: محورهای دین، اخلاق، امید و آگاهی از جمله محورهای برنامه‌ سازی و اطلاع رسانی است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده است.

وی، با اشاره به نقش مهم امید در جامعه افزود: وقتی در جامعه امید افزایش یابد وحدت و پیشرفت در ابعاد گوناگون ارتقا می‌یابد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر، با بیان اینکه ۱۶۰ شبکه تلویزیونی در کشور فعال است گفت: این تعداد شبکه برای مقابله با هزاران شبکه بیگانه که برای براندازی نظام تلاش می‌کنند اندک است.

ناظر، با بیان اینکه برنامه بیش از ۱۵۰ تا ۲۰۰ شبکه تلویزیونی بیگانه فارسی زبان  فعالیت می‌کنند گفت: ۷۰ درصد این شبکه‌ها در راستای ناکارآمدی نظام تلاش می‌کنند و استان بوشهر در نوک پیکان این تهاجم قرار دارد.

وی افزود: ۵۰۰ شهرستان در کشور وجود دارد که در ۴۵ شهرستان آن دارای صدا و سیما هستند و این در حالی است که ۴۵ تا ۵۰ دفتر خبری درکشور فعال است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر از راه‌اندازی دو دفتر خبری صدا و سیما در استان بوشهر خبرداد و بیان  کرد: با توجه به ظرفیت بالای خبری دراستان بوشهر امسال دو دفتر خبری صدا و سیما در عسلویه و دشتستان راه‌اندازی می‌شود.

در این نشست مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر میکروفن خدمات رسانی در راستای همدلی و همزبانی به استاندار بوشهر اهدا کرد./تسنیم


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "ایجاد دفتر خبری صدا وسیما در عسلویه"

  1. نظری گفت:

    بازم درود بر مدیر کل
    هر چند عسلویه بعنوان پایتخت اقتصادی خیلی قبل از این بایستی از این امکانات
    بهرمند میشد ولی بازم در نوع خودش حرکت خیلی خوبیه
    ولی وقتی جالبتر میشه که دفتر خبری فعال واقعی باشه و منطقه رو همه جوره بتونن پوشش بدن و از مشکلات و مسائل شهر و پتروشیمی ها بازدید کنن وحرف مردم رو به گوش مسئولان برسونن

ارسال یک پاسخ