- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

خواستار امنیت عمومی بیشتر در آبپخش هستیم

امام جمعه آبپخش با انتقاد از مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان گفت: از مسئولان می‌خواهم امنیت عمومی در آبپخش را جدی گرفته شود..

خبرگزاری فارس: خواستار امنیت عمومی بیشتر در آبپخش هستیم
 

حجت‌الاسلام خداداد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در آبپخش اظهار داشت: تامین امنیت و رفاه و آسایش شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و مردم نیاز به آسایش و امنیت بیشتری هستند.

وی افزود: آبپخش از شهرهای مهم و تاثیرگذار در سطح استان و کشور است و باید برای ایجاد امنیت پایدار در این شهر اهتمام ورزیم.

امام جمعه آبپخش با انتقاد شدید از شورای تامین استان، شهرستان و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در حالی که کمتر از هشت ماه از قتل عام جوانان فداکار آبپخشی در مواجه با اشرار و قاتلان مسلح گذشته دوباره شاهد وقوع قتل در آبپخش هستیم و این مسئله برای مردم غیر قابل تحمل است.

رضایی با بیان اینکه مردم آبپخش ناامنی را به عینه دیده و لمس کرده‌اند، تصریح کرد: مسئولان همواره می‌گویند احساس ناامنی بدتر از ناامنی است ولی مدت‌هاست مردم آبپخش ناامنی را لمس و درک کرده‌اند.

وی بیان داشت: سه سال از ارتقای دهستان آبپخش به بخش می‌گذرد، ولی با گذشت این مدت هنوز هیچ خبری از ارتقای کلانتری آبپخش به فرماندهی انتظامی نیست.

این مسئول با اشاره به گفت‌وگوهایی که با استاندار داشته است، عنوان کرد: به جناب استاندار هم گفته‌ام که این مردم از ناامنی به ستوه آمده‌اند و هیچ عذری در زمینه مسائل امنیتی آبپخش برایشان قابل پذیرش نیست.

امام جمعه آبپخش متذکر شد: مگر قرار است چند نفر از جوانان و اهالی این شهر کشته شوند تا مسئولان به خودشان بیایند و کلانتری آبپخش را به فرماندهی انتظامی بخش ارتقا دهند.

رضایی با انتقاد از کلانتری آبپخش گفت: کلانتری آبپخش پس از وقوع حوادث باید از منطقه وقوع جرم مراقبت کند تا از وقوع خشونت‌های بعدی جلوگیری شود ولی در حادثه اخیر آبپخش چنین مسئله‌ای را شاهد نبوده‌ایم.

امام جمعه آبپخش اذعان داشت: مردم این شهر در صحنه‌های مختلف نبرد مقدس و انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و حقشان نیست که امروز اینگونه با ایشان برخورد شود و به بهانه‌های مختلف از رسیدن به حقوقشان که ادارات دولتی، فرماندهی انتظامی و دادگستری است، محروم شوند.