- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احداث ۸ مجموعه ورزشی در شهرستان کنگان

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان از احداث ۸ مجموعه ورزشی در شهرستان کنگان در دولت نهم و دهم خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث 8 مجموعه ورزشی در شهرستان کنگان
 

علی حاجیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم در سطح جامعه ارزش و اهمیت والایی دارد و باید از امکانات موجود برای تحقق این مهم بهره ببریم.

وی به مشکلات ورزش کنگان اشاره کرد و افزود: کمبود منابع مالی یکی از مشکلاتی است که تیم‌های شهرستان در حال حاضر با آن مواجه هستند و از آنجا که ورزش از سوی دولت به بخش خصوصی واگذار شده این امر را در شهرستان‌های کوچکی مانند کنگان بسیار سخت کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان خاطر نشان کرد: با وجود کمبود منابع مالی، تلاش فراوانی برای رشد و توسعه ورزش در شهرستان صورت گرفت و به نتایج نسبتاً خوبی نیز رسیدیم که البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.

حاجیانی با تاکید بر متضرر شدن ورزش کنگان از واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی ادامه داد: در سال‌های اخیر سالن‌های ورزشی برای کمک به ورزش به بخش خصوصی واگذار شد که شهرستان کنگان از این مقوله لطمه دید و اخیراً طی بخشنامه‌ای، شهرهایی که جمعیتی زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را دارا هستند از این مقوله مستثنی خواهند شد که شهر کنگان نیز از جمله این شهرها خواهد بود.

وی یادآور شد: به زودی مدیریت سالن‌ها و اماکن ورزشی به ادارات ورزش و جوانان واگذار خواهد شد که این امر کمک زیادی به پیشرفت ورزش شهرهای پنج گانه شهرستان کنگان خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگان از فعالیت ۳ هزار ورزشکار شناسنامه‌دار در کنگان خبر داد و افزود: تعداد ۴۰ هیئت ورزشی فعال با تعداد ۳ ‌هزار و ۱۲۰ ورزشکار سازمان یافته و شناسنامه‌دار در کنگان فعال هستند که امیدوار هستیم روزبه‌روز بر کیفیت ورزش شهرستان افزوده شود.

حاجیانی از احداث هشت مجموعه ورزشی در کنگان خبر داد و اذعان داشت: تا قبل از دولت نهم و دهم در کل شهرستان تنها یک مجموعه ورزشی وجود داشت، این در حالی است که در شهرستان کنگان در دولت نهم و دهم بیش از هشت مجموعه جدید احداث شده و به زودی چند سالن جدید نیز احداث می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای ورزش کنگان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.