- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه: رجایی و باهنر دو شخصیت برجسته و فراموش نشدنی این انقلابند.

عسلویه نیوز – آقای نادری بخشدار عسلویه با تبریک بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب رجایی و باهنر و با اشاره به فشارهای تبلیغاتی دشمنان اسلام علیه کشورهای اسلامی برای تسلط و حکمفرمایی آنها خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو شخصیت برجسته و فراموش نشدنی این انقلاب هستند که با رشادتها و از خود گذشتگی های خود برای این نظام منشاء خدمات ارزنده ای بودند که در سال ۱۳۶۰ بدست دشمنان اسلام در دفتر نخست وزیری ترور شدند که راهشان تا قیام قیامت برای مردم روشن خواهد بود. وی افزود: دشمنان اسلام با تبلیغات سوء و نادیده گرفتن خدمات نظام و انقلابی را که مردم با جانفشانی های خود بدست آوردند سعی در منحرف ساختن افکار عمومی دارند تا مردم را نسبت به نظام بدبین سازند تا از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود که همانا تسلط بر جوامع اسلامی است دست یابند.
وی تصریح کرد: وظیفه همه مسئولین اینست که با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری اتحاد و همدلی را در بین مردم تقویت نمایند زیرا راه پیشرفت ، تعالی و سازندگی در گرو وحدت و همدلی و وفاق مردم و مسئولین است.
آقای نادری تقارن هفته دولت با ماه مبارک رمضان را میمون دانست و اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است که مسئولین خدمات نظام و فعالیت های که دولت در طی یکسال گذشته انجام داده را برای مردم تشریح نمایند. وی اظهار امیدواری کرد: در آستانه هفته دولت امسال شاهد شکوفایى در عرصه هاى توسعه همه جانبه کشور باشیم.
آقای نادری در ادامه به تشریح برنامه های ستاد هفته دولت در بخش پرداخت و افزود: افتتاح مجتمع آبرسانی عسلویه و روستای اخند ، افتتاح کانون پرورشی کودکان و نوجوانان عسلویه ، افتتاح دبیرستان آسیه نخل تقی ، اجرای طرح هادی چند روستا از جمله اقدامات و فعالیتهای عمرانی است شاهد افتتاح و بهره برداری آنها خواهیم بود. وی خواستار حضور فعال مسئولین و نهادها در مراسمات هفته دولت شدند.
بخشدار عسلویه در ابتدای سخنان خود به کنفرانس مطبوعاتی سید حسن نصرالله و افشاگری های وی علیه رژیم صهیونیستی اشاره و خاطر نشان کرد: سید حسن نصرالله در کنفرانس مطبوعاتی خود با به نمایش گذاشتن تصاویر ضبط شده توسط هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی از مناطق لبنان که با اشراف بالای دستگاههای اطلاعاتی حزب الله ثبت وظبط شده بود ، شواهدی را مبنی بر برنامه ریزی و تلاش صیونیستها برای ترور رفیق الحریری نخست وزیر فقید لبنان به نمایش گذاشت و با این کار خود دست این جنایتکاران غاصب که دفاع از حقوق بشر در جهان سر داده اند را به جهانیان رو کرد.
در پایان این جلسه آقای رحمانی به عنوان دبیر ستاد هفته دولت انتخاب شدند.