- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

اطلاع‌رسانی خوبی در ارتباط با خدمات دولت انجام نگرفته است

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: دولت خدمات مطلوبی انجام داده اما اطلاع‌رسانی خوبی در ارتباط با خدمات دولت انجام نگرفته است.

خبرگزاری فارس: اطلاع‌رسانی خوبی در ارتباط با خدمات دولت انجام نگرفته است

به گزارش “عسلویه نیوز” طه دشتی مطلق بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است که باید با بهره‌گیری از این فرصت برای آگاهی مردم از خدمات صورت گرفته بهره بریم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: خدمات دولت‌های نهم و دهم کم‌نظیر و بعضی بی‌نظیر است، اما در سال‌های اخیر اطلاع‌رسانی خوبی در خصوص خدمات دولت که در واقع خدمات نظام است صورت نگرفته و باید با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و با همکاری رسانه‌ها، این خلا را پر کنیم.

دشتی مطلق با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در ارتباط با خدمات صورت گرفته، بیان داشت: بیان خدمات دولت، تجلیل از فرهنگ خدمت‌رسانی صادقانه و برکات و آثار فراوان نظام دینی است.

وی اضافه کرد: بررسی‌های مکرر نشان دهنده آن است که توسعه و آبادانی در نقاط روستایی و شهری شهرستان در سال‌های اخیر با سرعتی مطلوب دنبال شده است.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های کارآمد از اندک فرصت باقیمانده برای عمران و آبادانی هرچه بیشتر شهرها و روستاهای شهرستان استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان اذعان داشت: فضا برای کار و تلاش فراوان است که امیدواریم با همت بیشتر و همراهی و حمایت‌های مردم خوب و فهیم کنگان شاهد رشد و ترقی بیشتر این بندر باشیم.

دشتی مطلق بیان گفت: خدمات دولت‌های نهم و دهم با دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست و توجه به نیازهای مردم از مسائل مهمی است که در این خدمات قابل مشاهده است.

وی افزود: مسئولان محلی باید با تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی خود خدمات را به نحو مطلوب‌تری به مردم ارائه دهند و رضایت‌مندی ایشان را اساسی‌ترین اولویت خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان یادآور شد: بازدید از نقاط مختلف شهرستان و شناسایی مشکلات این مناطق از رویکردهای شورای اسلامی شهرستان به منظور رفع مشکلات است.