- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برلوسکونی، آلگری را تهدید به اخراج کرد

رابطه سران روسونری با آلگری دچار مشکلاتی شده است و آلگری در حال حاضر در آمریکا حضور دارد.


  بنا بر اساس آخرین گزارشات رسیده از ایتالیا، پس از اظهارات اخیر آدریانو گالیانی،مدیر اجرایی و نایب رئیس باشگاه میلان در مورد باخت شدید میلان مقابل رئال و انتقادش از الگری ، مربی این تیم ،به نظر می رسد که رابطه او با ماکس آلگری دچار مشکلاتی شده است.


گالیانی پس از شکست ۵-۱ برابر رئال مادرید به نوعی معتقد بود مقصر اصلی این شکست ،شخص آلگری  است و در پی آن اعلام کرد که سرمربی تیمش اشتباهات بسیار جدی ای داشته و براین باور بود که نباید  برابر تیمی چون رئال مادرید ۹ تعویض داشته باشید.


   با تمام این تفاسیر نشریه گاتزتادلوسپورت در گزارشی به این موضوع اشاره داشته است که گالیانی و آلگری طی تماسی تلفنی با یکدیگر در این رابطه به صحبت پرداخته اند.آلگری در ۱۱ اگوست  تولد ۴۵ سالگی خود را جشن گرفته و در حال حاضر به دلایل شخصی در نیویورک حضور دارد (چرا که دخترش در آنجا زندگی میکند).


به نظر می رسد آلگری سال سختی را در میلان پیش روی خواهد داشت ؛ سالی که برای میلان جدید بسیار مهم خواهد بود و در نخستین گام پس از متحمل شدن شکست سنگین برابر مادرید هر چند در یک بازی دوستانه، انتقاد های شدید گالیانی و البته برلوسکونی را همراه داشته است.گفتنی است که برلوسکونی پس از دیدار برابر مادرید به دلیل عصبانیت زیاد آلگری را تهدید به اخراج کرده است.


گاتزتا همچنین در پایان گزارش خود اعلام کرد با وجود این مسائل، فضای حاکم در کمپ تمرینی میلان مثبت است؛ اما همچنان بازیکنان تیم در انتظار رسیدن خریدهای جدید و تقویت تیم هستند.