اطلاع رسانی موجب اعتماد سازی بین مردم و مسئولین می شود
تاريخ ارسال خبر : 13 آگوست 2014 | ساعت 18:15 | کد خبر: 31772 | sv100 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه گفت: اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته دولت تدبیر و امید در هفته دولت موجب اعتماد سازی بین مردم و مسئولین می شود.شورای اداری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حسن اسماعیلی فرماندار شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک بمناسبت فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت با تشکیل این جلسه فرصت خوبی به ما میدهد تا بتوانیم از حداقل ها و حد اکثرها اقداما تصورت گرفته در این مدت در دولت تدبیر وامید دولت یازدهم بتوانیم عملکردها ونتایج را به مردم شریف شهرستان عسلویه برسانیم.

وی افزود: اگر به نحو شایسته ای اقدامات صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی شود زمینه را در جهت اعتماد سازی بین مردم و مسولین ایجاد نموده ایم که خوشبختانه تا به امروز این اعتماد وجود داشته و سعی بر بیشتر شدن آن است .

فرماندار شهرستان عسلویه به طرح های مورد بهره برداری در هفته دولت اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه های زیادی در سطح شهرستان خواهیم بود که مهمترین آنها افتتاح رسمی بیمارستان تامین اجتماعی است و از زمان انجام خدمت اینجانب بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان عسلویه به جرات می توان گفت مهمترین دغدغه از سوی مردم و نمایندگان آنها راه اندازی بیمارستان مطرح بود که به نوعی نا امید شده بودند و با همکاری وتلاشهای صورت گرفته این نا امیدی در دولت تدبیر وامید به امیدواری تبدیل شد و به حول و قوه الهی در هفته دولت مردم از حلاوت آن بهرمند خواهند شد.

حسن اسماعیلی با بیان اینکه شهرستان عسلویه بیشترین اعتبارات در سطح استان را دریافت نمود اظهار داشت: در بین شهرستان های استان نسبت به جمعیت، شهرستان عسلویه بیشترین اعتبارات را داشته است که اعتبارات تخصیص داده شده به مبلغ ۵۵۰میلیارد ریال از محل تملک دارایی و سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان بود .

وی افزود: با تخصیص اعتبارات به شهرستان عسلویه پروزه هایی نظیر احداث سالن استخر در عسلویه، احداث زمین چمن ورزشی در نخل تقی، احداث معلم سرا که یکی از مشکلات اساسی فرهنگیان این شهرستان بود و همچنین طرح های جدیدی که در آینده شاهد محقق شدن و استفاده مردم از آنها خواهیم بود.

فرماندار عسلویه در پایان افزود:  وظیفه همه مسولین استفاده از همه امکانات و تریبونها درهفته دولت به جهت اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته دولت تدبیر و امید به مردم است تا همین اطلاع رسانی  موجب شادمانی مردم گردد.

در ابتدای این جلسه فرشید بنی سعید کارشناس واحد عمرانی فرمانداری عسلویه گزارشی از روند پروژه ها ی قابل افتتاح در هفته دولت به حاضرین ارائه نمود و خواستار همکاری همه نهادها و سازمانها در جهت اطلاع رسانی به عموم مردم شدند.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "اطلاع رسانی موجب اعتماد سازی بین مردم و مسئولین می شود"

  1. محمد گفت:

    با سلام
    من از اهالی روستای بید خون از توابع شهرستان عسلویه هستم مشکلات بیدخون را به شرح ذیل گوشزد می نمایم شاید به گوش مسئولین برسد
    ۱- مبداء ورودی بیدخون بعد از دروازه سمت راست پیاده رو ندارد وبسیار صحنه زشت وزننده ای دارد
    ۲- سطل زباله در کوچه های اصلی وخیابانها وجود ندارد
    ۳-سگهای ولگرد فراوان یافت می شود
    ۴-معضل آب مصرفی همچنان به قوت خود باقی است
    ۵- کوچه های ورودی شهر آسفالت نیست
    ۶-ماشین های سنگین آلودگی زیادی وارد شهر می نمایند
    من ا… توفیق

ارسال یک پاسخ