- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

پروین: زلزله، المپیک را به کام‌مان تلخ کرد

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقاتی که برای هموطنان‌مان در زلزله شمال غرب کشور افتاد المپیک را به کام‌مان تلخ کرد.


    علی پروین در خصوص زلزله اخیر که منجر به کشته شدن بیش از ۳۰۰ نفر از هموطنان‌مان‌ شد، اظهار داشت: در حالی که از موفقیت ورزشکاران‌مان در المپیک خوشحال بودیم خبر زلزله تمام ایران را ماتم زده کرد. این اتفاق موفقیت‌ در المپیک را به کام همه تلخ کرد.


وی خاطرنشان کرد: آمادگی خودم را برای هر گونه کمک به هموطنان عزیزم اعلام می‌کنم و انشاالله سعی خواهیم کرد در این شرایط سخت به افرادی که خانه و زندگی خود را از دست داده‌اند کمک کنیم. من مطمئن هستم مردم ایران مثل همیشه باز هم در صحنه حضور پیدا خواهند کرد و در یک عزم ملی این مشکل را هم پشت سر خواهند گذاشت.


پروین افزود: از تمام ورزشکاران می‌خواهم به مردم آسیب دیده کمک کنند. من هم کاری از دستم بر آید انجام خواهم داد و اگر قرار باشد مسابقه‌ای برای کمک به این عزیزان برگزار شود خودم به میدان خواهم رفت.



پروین در ادامه با اشاره به موفقیت ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن عنوان کرد: باید یک خسته نباشید به کاروان ایران در المپیک بگویم، بالاخره رتبه ۱۷ بهتر از چهلم است. در این بین سهم ورزشکاران بیشتر از همه بوده و امیدوارم از همین الان به فکر ۴ سال آینده باشیم.


پروین در پاسخ به این سؤال که چرا در چند وقت اخیر درباره پرسپولیس هیچ حرفی نمی‌زنید گفت: این طور بهتر است. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد.