- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

طرح تحول بنیادین سبب خروج آموزش و پرورش از روزمرگی می‌شود

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: طرح تحول بنیادین اهمیت زیادی دارد و سبب خروج آموزش و پرورش از روزمرگی می‌شود.

خبرگزاری فارس: طرح تحول بنیادین سبب خروج آموزش و پرورش از روزمرگی می‌شود

به گزارش”عسلویه نیوز” علی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران مدارس منطقه عسلویه اظهار داشت: سال تحصیلی جدید از حیث اجرای طرح تحول بنیادین از اهمیت بالایی برخوردار است و در این سال تحصیلی شاهد وقوع یک رویداد بزرگ در نظام آموزشی کشور خواهیم بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: بنای کار آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید تلاش برای اجرای مطلوب طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش است و در این زمینه باید تمام توان و پتانسیل خویش را به کار گیریم، زیرا این طرح سبب خروج آموزش و پرورش از روزمرگی می‌شود.

احمدی بیان داشت: به منظور اجرای مطلوب این طرح تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید حضور فعال و موثر داشته باشند و شناخت و آگاهی تمامی مدیران به‌ویژه مدیران فرهنگی از ابعاد و زوایای این طرح مهم از در اجرای هرچه بهتر این طرح اثر می‌گذارد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در اجرای طرح تحول بنیادین اضافه کرد: رسانه‌ها باید در خصوص طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش همکاری مطلوبی داشته باشند و با همکاری مطلوب خود به منظور آگاه‌سازی مردم در ارتباط با این طرح زمینه اجرای موفقیت‌آمیز این طرح را هموار کنند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه تاکید کرد: آموزش و پرورش از مهم‌ترین مباحث اجتماعی است که باید به آن توجه داشته‌ باشیم و اجرای موفقیت‌آمیز این طرح در منطقه عسلویه نیازمند هم‌افزایی و همراهی تمامی مردم و مسئولان این منطقه است.

احمدی ابراز داشت: ستاد پروژه مهر در منطقه عسلویه از ماه‌ها قبل فعالیت‌ خود را با هدف آماده‌سازی فضا به منظور آغاز سال تحصیلی به نحو مطلوب آغاز کرده و در این راستا اقدامات خوبی صورت پذیرفته و تعامل و هماهنگی مسئولان آموزش و پرورش عسلویه در این زمینه حائز اهمیت بوده است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه عسلویه گفت: بهره‌گیری از نظرات و راهکارهای مسئولان و فرهنگیان منطقه از عوامل مهمی است که ما را در اجرای هرچه بهتر ماموریت‌ها و برنامه‌های محوله موفق کرده و در این زمینه از تمامی نظرات و راهکارهای همکاران گرامی بهره خواهیم برد.