هتل آرامیس با امکاناتی کم نظیر آماده پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی است+تصاویر
تاريخ ارسال خبر : 14 آگوست 2014 | ساعت 14:12 | کد خبر: 31777 | sv225 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” هتل آرامیس، هتلی زیبا و با امکاناتی منحصر به فرد واقع در خیابان آزادی کنگان است که سالانه پذیرای میهمانان زیادی است. این هتل از سال ۱۳۹۰ با مدیریت منصور حیدری شروع به کار کرده است و با نیروهای متخصص هتل داری، ۱۸ آپارتمان مجهز به تمامی امکانات رفاهی متناسب با متدهای روز،  دکوراسیون و طراحی شیک و جذاب فعالیت می کند.1

چند روزی را برای سفری کاری در کنگان و در هتل آرامیس گذراندیم و از امکانات و میزبانی کم نظیر و مکان دلنشین این هتل نهایت استفاده را بردیم؛ با منصور حیدری مدیر هتل آرامیس گفتگوی کوتاه و صمیمانه ای ترتیب داده ایم که شما را میهمان خواندن آن می کنیم:

ـ لطفا از امکانات هتل آرامیس بگویید؟
هتل آرامیس در کنار سواحل زیبای کنگان و در جوار بازار روز کنگان قرار دارد.
 امکانات این مجموعه رفاهی شامل لاندری، روم سرویس، کافی شاپ ۲۴ ساعته، لابی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت (وایرلس) و پارکینگ می باشد.

ـ میهمانان این هتل چه کسانی هستند؟ داخلی هستند یا میهمان خارجی هم دارید؟
 این هتل مجهز، به دلیل نزدیکی به منطقه پارس جنوبی و شرکت های زیر مجموعه آماده پذیرش مهمانان خارجی و داخلی این شرکت ها می باشد.

ـ هتل آرامیس شعبات دیگری هم در سطح استان و یا کشور دارد؟
این هتل درصدد ایجاد شعبات دیگر در استان می باشد و همچنین یک شعبه خارجی نیز در کشور گرجستان و درشهر تفلیس افتتاح نموده است.
شعبه این شرکت در گرجستان با نام شرکت تنگستامیس در حال فعالیت است؛ تنگستان زادگاه من و میس به معنی دلتنگی که به اختصار به تنگستامیس تبدیل شده است.
ضمن اینکه هم اکنون در حال صادرات مواد شوینده و سلولزی به کشور گرجستان هستیم. در کل با عنوان شرکت چند منظوره ارامیس ارینا فعالیت اقتصادی می کنیم.

ـ چه فصولی از سال پذیرای میهمانان بیشتری هستید؟
به لحاظ موقعیت استراتژیک منطقه در میزبانی صنعت نفت گاز و پتروشیمی کشور در همه فصول شاهد حضور حداکثری میهمانان مرتبط با این صنایع هستیم و همچنین حضور میهمانان خارجی که باز تحت تاثیر پروژه های اجرایی در منطقه خصوصا در دوسال اخیر چشم گیر است.

ـ به غیر از هتل سازی در پروژه های دیگری هم سرمایه گذاری داشته اید؟
بله در بخش مسکن و شهرسازی پروژه های عمرانی زیادی در سطح استان انجام داده ایم که ماندگارترین انها پروژه مسکن مهر شهرستان کنگان می باشد.
در بخش بازرگانی خارجی و در بحث صادرات که هم اکنون نیز فعالیت داریم صادرات خرما به کشور روسیه و بلاروس و همچنین مصالح ساختمانی به قطر و عمان در پرونده تجاری این مجموعه می باشد.
ـ میزان سرمایه گذاری در هتل آرامیس چقدر بوده؟ و چند نفر در آن شاغل هستند؟
میزان سرمایه گذاری در هتل ۳۲میلیارد ریال می باشد.

مرکز تجاری آرامیس، در سه بخش فعالیت دارد؛ بخش تجاری و بازرگانی، ۱۰ نفر کارمند، بخش مسکن و شهرسازی ۱۵ نفر نیروی ثایت و ۲۰ نفر نیروی متفرقه و در بخش هتل داخلی، ۱۰ نفر و در بخش خارجی هم ۸ نفر مشغول به کار هستند.

و صحبت آخر؟
ضمن تشکر از شما، آماده پیرایی از میهمانان عزیز داخلی و خارجی در هتل آرامیس کنگان هستیم.

قسمتی از تصاویر این هتل را در زیر ملاحظه می فرمایید


منبع: اتحاد جنوب


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ