مسئولین نسبت به متکدیان واکنش نشان دهند
تاريخ ارسال خبر : 13 آگوست 2016 | ساعت 9:24 | کد خبر: 35266 | sv107 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”امام جمعه عسلویه خواستار برخورد و جمع آوری متکدیان در شهرستان شد.امام جمعه

به گزارش “عسلویه نیوز”حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی با ذکر حدیثی از رسول گرامی اسلام(ص)، ویژگی‌های افرادی که در بهشت همجوار و نزدیک پیامبر(ص) هستند را برشمرد و اظهار داشت: کسانی به بهشت می‌روند که راستگوترین و امانت‌دارترین باشند و نسبت به عهد و پیمان وفادار بوده و دارای خلق و خوی نیکو باشند.
وی در خطبه دوم به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار وزیر و معاونان و مدیران وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب در این دیدار اشاره کردند که آن نیروی دفاعی که کشور را در همه این سال‌ها حفظ کرده نیروی ایمان است و هواپیما و موشک و توپ و تانک به تنهایی کارساز نیست.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، این نیروی ایمان است که این کشور را حفظ کرده و اگر این سلاح کارآمد ضعیف شود و کارآمدی‌اش از دست برود ما با مشکل مواجه می‌شویم.

هاشمی‌نژاد تاکید کرد: حضرت امام(ره) و انقلابیون با اتکاء بر همین نیروی ایمان بر رژیم ستم‌شاهی پیروز شدند و امروز پدران و مادران و خانواده‌ها باید مراقب ایمان خود و اطرافیان باشند، چرا که منشاء ایمان خانواده است.

وی ابراز داشت: متاسفانه بعضی از خانواده‌ها، بنیان اعتقادی و ایمان‌شان متزلزل شده و باید چاره‌اندیشی شود.

هاشمی‌نژاد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، علاج و برون‌رفت از مشکلات کشور را اقتصاد مقاومتی دانسته‌اند که البته متاسفانه آن چنان که باید و شاید به این مقوله توجه نشده است، کارهایی آغاز شده است اما نتیجه عملی نداشته و مسؤولان قوای سه گانه باید این مقوله با ارزش و مهم را مجدانه دنبال کنند.

وی با تبریک ولادت سراسر نور حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) اظهار داشت: امام رضا(ع) در سخنی ویژگی‌های شیعیان را برشمرده‌اند از جمله اینکه مطیع گفتار ما باشند و در عمل پیاده کنند و مخالف دشمنان ما اهل بیت(ع) باشند و اگر کسی این ویژگی‌ها را نداشته باشد شیعه ما نیست.

امام جمعه عسلویه در ادامه به ۲۶ مرداد سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان سرافراز اشاره کرد و افزود: همه ما مدیون فداکاری و از جان‌گذشتگی و استقامت آزادگان هستیم، این عزیزان استقامت کردند و بر عقیده خود استوار ماندند و بعضی از آنها زیر شکنجه دشمن به شهادت رسیدند که به روحشان درود می‌فرستیم.

هاشمی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه اسراف شرعا حرام است گفت: همه ما باید در مصرف برق و آب صرفه‌جویی کنیم تا همگان بتوانند از این نعمت‌های الهی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی خودروسازان خودروهای بی‌کیفیت تولید می‌کنند اظهار داشت: واقعا اگر نمی‌توانند کیفیت خودرو را بالا ببرند چرا خودرو بی‌کیفیت تولید می‌کنند که استاندارد لازم را ندارد و بدون تردید این مسأله خیانت است.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: کیفیت خودروها بسیار پایین است و در بعضی مواقع خودرویی که تازه از کارخانه بیرون آمده نیز نیاز به تعمیر دارد.

وی در پایان خواستار جمع‌آوری متکدیان در سطح شهرستان عسلویه شد و افزود: مسؤولان شهرستان عسلویه باید متکدیان را جمع کنند، بعضی از متکدیان خارجی بدون مجوز وارد شده‌اند و باید به شدت با آنان برخورد شود و انتظار داریم نیروی انتظامی نیز با این متکدیان برخورد کند.

انتهای پیام/ح.ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ