- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کوروش ‌تهامی: اولین باری که روزه گرفتم مدام به ساعت نگاه می‌کردم

کوروش تهامی گفت: اولین بار ۱۲ ساله بودم که روزه گرفتم. گرسنگی و تشنگی به من فشار آورده بود و مدام به ساعت نگاه می‌کردم تا اذان را بگویند؛ اما آن روز سعی کردم و روزه‌ام را با سختی کامل گرفتم.

خبرگزاری فارس: کوروش ‌تهامی: اولین باری که روزه گرفتم مدام به ساعت نگاه می‌کردم

«کوروش تهامی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درخصوص سفره افطار در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: من دوست دارم زمان افطار، چه وقتی که منزل هستم و چه وقتی که سر کار هستم، سفره افطار ساده‌ای داشته‌ باشیم. با تجمل سر سفره افطار کاملاً مخالفم.

 

 

وی در ادامه به خاطراتش از ماه مبارک رمضان در دوران کودکی اشاره کرد و گفت: یادم می‌آید اولین باری که روزه گرفتم، خیلی کوچک بودم. ۱۲ ساله بودم و هنوز به سن تکلیف نرسیده بودم. روزه گرفتن به من فشار آورده بود، شب‌های قدر هم بود. مدام به ساعت نگاه می‌کردم تا اذان را بگویند. اما آن روز سعی کردم و روزه‌ام را با سختی کامل گرفتم.

این بازیگر در پایان این گفت‌وگو در مورد فعالیت‌های جدید خود، اظهار داشت: به تازگی بازی در سریال «رویای گنجشک‌ها» به کارگردانی راما قویدل را به اتمام رساندم. همچنین فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» از چهارشنبه اکران عمومی می‌شود و دو فیلم «غریبه» ساخته حمید بهمنی و «گناهکاران» ساخته فرامرز قریبیان را در نوبت اکران دارم.