- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در بندر کنگان

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در بندر کنگان در هفته دولت امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت در بندر کنگان

به گزارش “عسلویه نیوز” عباس پاریابی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در شهرستان کنگان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای دولت و اطلاع‌رسانی خدمات به مردم است.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار کنگان افزود: برنامه‌ریزی مناسبی باید برای هفته دولت انجام شود و همه مسئولان باید در این برنامه‌ها مشارکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: دولت تاکنون خدمات قابل توجهی در شهرها و روستاها انجام داده که توسعه و احداث فضاهای آموزشی، درمانی، آبرسانی، بهسازی راه‌ها و غیره از جمله آنهاست.

پاریابی تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی از افتخارات خادمان ملت در مجموعه دولت و سایر قواست و همه مکلف به تسریع در کار مردم و خدمات‌رسانی عادلانه به تمام شهرها و روستاها هستند.

این مسئول اضافه کرد: همکاری و مشارکت مردم می‌تواند مسئولان را در ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم رهنمون سازد.

وی با تاکید بر برپایی نمایشگاه جشنواره شهید رجایی از همه ادارات و نهادها خواست به‌ نحو مطلوب در برگزاری نمایشگاه همکاری لازم را به عمل آورند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت کنگان نیز در ارتباط با برپایی نمایشگاه گفت: برپایی نمایشگاه می‌تواند مخاطبین ما را که مردم هستند با واقعیت‌های موجود در شناساندن عملکرد نظام در مقوله‌های مختلف آشنا سازد.

حسن مختارزاده برگزاری نشست‌های مردمی نیز در مسیر اهداف دولت کریمه قلمداد کرد که می‌تواند موجبات ارتباط تنگاتنگ مردم و مسئولان را به نمایش گذارد.

این مسئول در پایان متذکر شد: نقد و پیشنهاد چهره به چهره می‌تواند نقش مؤثری در مسیر مشارکت مردم ایفا کند.