- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

انجام ۱۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از انجام بیش از ۱۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستان طی چهار ماهه نخست امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: انجام 10 هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستان

به گزارش “عسلویه نیوز” ابوالقاسم محمدزاده دوشنبه‌ شب در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: نظارت و بازرسی از اصناف و مغازه‌های شهرستان دشتستان با تمام ظرفیت موجود برای رعایت حقوق مردم انجام می‌شود و این اداره تلاش گسترده‌ای در این راستا انجام داده است.

وی افزود: دشتستان دارای بیشترین تعداد واحد صنفی در سطح استان است و امیدوار هستیم در امر ساماندهی صنوف به موفقیت لازم برسیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از انجام بیش از ۱۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در چهار ماهه نخست امسال بیش از ۱۰ هزار و ۵۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دشتستان توسط واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: این تعداد بازرسی در راستای کنترل و نظارت بر بازار طی چهار ماهه نخست سال جاری از کل شهرستان و بخش‌های تابعه انجام شده که با قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان این روند بازرسی تشدید شده است.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان یادآور شد: در نتیجه این بازرسی‌ها برای ۳۱۱ واحد صنفی متخلف با ۴۱۴ مورد کشف تخلف پرونده‌هایی به ارزش بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۷۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

محمدزاده اضافه کرد: پرونده‌های متخلفین به منظور رسیدگی و صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

وی اذعان داشت: بیشترین تخلفات کشف شده مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید بوده است.

این مسئول متذکر شد: نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان شدت بیشتری پیدا کرده و شهروندان می‌توانند در راستای کنترل و نظارت بر بازار و مبارزه با گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و سایر موارد تخلف مشهود در بازار را با سامانه ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان منعکس کنند.