- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

یادواره شهدای بنک در کنگان برگزار شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان یادواره شهدای بنک در شهرستان کنگان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: یادواره شهدای بنک در کنگان برگزار شد

به گزارش “عسلویه نیوز”  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای شهر بنک کنگان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود خدمت بزرگی به اسلام و نظام اسلامی کردند و راه و یاد شهدا همواره ماندگار خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمد بحرانی افزود: پیام اصلی شهدا حمایت از ولایت است زیرا ولایت قرآن ناطق است و همواره باید از ولایت فقیه حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: شهدا با نثار خون خود حق بزرگی بر گردن ما دارند که با هیچ چیزی در دنیا قابل جبران نیست و اگر ما می‌خواهیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم راهی جز حمایت همه جانبه از ولایت نداریم.

بحرانی یادآور شد: قرار گرفتن زیر لوای ولایت افتخاری بزرگ است و از آنجا که هدف نهایی هر فرد و ملتی رسیدن به سعادت است این سعادت در سایه تبعیت از ولایت به وجود می‌آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کنگان با اشاره به حدیث ثقلین؛ کتاب خدا و عترت و اهل بیت را سبب رسیدن انسان به سعادت و کمال مطلوب عنوان کرد و یادآور شد: عدم تمسک به این دو گوهر گرانبها انسان را از کمال مطلوب دور ساخته و به ظلمت و گمراهی می‌کشاند.

بحرانی، تبلیغات منفی دشمن علیه ولایت فقیه را مخرب دانست و گفت: تبلیغات آنان هدف‌دار و معنا دار برای دلسرد کردن مردم از ولایت و رهبری است.

وی بیان کرد: هجمه‌های گسترده دشمن اعتقادات و باورهای مردم را نشانه رفته و  دشمنان در شرایط کنونی به دنبال جایگزین کردن رفتارهای غیر دینی و غیر اخلاقی در سطح اجتماع هستند تا در پرتو آن به اهداف شوم خود نایل شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان کنگان گفت: اهتمام خانواده‌ها به تربیت صحیح فرزندان توام با صبر و حوصله دسیسه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پیش از ظهر امروز یادواره شهید ناهید فاتحی کرجو و شهدای شهر بنک در پایگاه مقاومت حضرت معصومه(س) با حضور خیل عظیم بانوان بسیجی و تعدادی از مسئولان شهرستان برگزار شد.