- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

احتمال ماندن هونتلار در شالکه

بنا به نوشته یک روزنامه چاپ آلمان محبت و علاقه هواداران شالکه می‌تواند عاملی سرنوشت‌ساز برای تمدید قرارداد آقای گل بوندس‌لیگا شود.


مهم‌ترین موضوعی که در مورد یان کلاس هونتلار و تیم «آبی‌پوش‌» شالکه در چند هفته گذشته وجود داشته، بحث مذاکرات احتمالی تیم شهر«گیلزن‌کرشن» با این مهاجم بوده است.

در شرایطی که این بازیکن ۲۹ ساله هلندی تا پایان فصل جدید با تیم تحت رهبری هوب استیوونس قرارداد دارد، برخی رسانه‌ها با انتشار اخبار و گزارش‌هایی احتمال می‌دهند، آقای گل فصل گذشته بوندس‌لیگا حاضر به تمدید قراردادش نشده و به یکی از تیم‌های درخواست کننده پاسخ مثبت دهد.

در تازه‌ترین گزارشی که روزنامه بیلد منتشر کرده، بحث تاثیر محبت، عشق و علاقه هزاران هواداران متعصب شالکه نسبت به وی پیش کشیده شده و این رسانه در این‌باره گمانه زنی کرده است.

هایکو نیدرر، گزارشگر روزنامه آلمانی معتقد است از زمانی که مهاجم ملی پوش هلندی به تیم بوندس‌لیگایی پیوست، تا به امروز به عنوان چهره «دوست‌داشتنی‌» و «محبوب»‌ شالکه‌ای‌ها معرفی شده است.

هواداران از او همیشه حمایت کرده‌اند. حتی در روزهای تولد از راه‌های گوناگون‌،‌ به وی سالگرد تولدش را تبریک گفته‌‌اند.

علاقمندان خونگرم شالکه آنقدر به وی محبت کرده‌اند که گلزن هلندی مجبور شده در صفحه خود در شبکه‌ای اجتماعی بگوید عشق آنها را در دل داشته و شرمنده همه محبت‌های حامیان شالکه است.

به اعتقاد این نویسنده همین عشق و علاقه به عنوان عاملی تعیین کننده و سرنوشت‌ساز ممکن است در پایان گلزن بلندقامت هلندی را ترغیب به امضای تعهدنامه کاری دیگری با شالکه بکند.

گلزن پیشین‌ تیم‌های آژاکس‌ آمستردام، هرن‌ون، گراف‌شاپ، آیندهوون هلند و رئال‌مادرید اسپانیا در سال ۲۰۰۹ از آ.ث‌‌میلان ایتالیا به تیم ژرمنی پیوست و در مدت سه فصل ۵۶ بازی انجام داده و ۳۷ گل زده است.