ایجاد گود زورخانه استاندارد و مجهز در ۱۰ نقطه استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 15 آگوست 2014 | ساعت 10:49 | کد خبر: 31794 | sv87 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از ایجاد گود زورخانه استاندارد و مجهز در ۱۰ نقطه استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رضا جمشیدی بعد از ظهر امروز در بازدید از مراکز ورزشی دشتستان اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم از اساسی‌ترین برنامه‌های این اداره کل است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: ایجاد فضاهای ورزشی و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در مناطق مختلف استان مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر لزوم گسترش ورزش‌های زورخانه‌ای خاطرنشان کرد: ورزش زورخانه‌ای برای ترویج اندیشه ائمه اطهار (ع) و فرهنگ جوانمردی و سیرت پهلوانی است که به عنوان ورزش باستانی کشور مورد تاکید و تایید رهبر معظم انقلاب است.

جمشیدی اضافه کرد: در استان بوشهر به دلیل سابقه کمی که ورزش زورخانه‌ای دارد گسترش آن نیازمند توجه ویژه است.

وی از ایجاد گود زورخانه استاندارد و مجهز در ۱۰ نقطه استان بوشهر خبر داد و گفت: ایجاد گود زورخانه در شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر از مصوبات دور سوم سفرهای استانی دولت قبل بود که به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار این مهم اجرایی نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: گودهای زورخانه‌ای در تیپ‌های مختلف ایجاد می‌شوند که اعتبار مورد نیاز آن بین ۱۰ تا پنج میلیارد ریال متغیر است.

جمشیدی در پایان بیان کرد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران و باشگاه‌های ورزشی مورد تاکید است و به فضل خدا به اهداف مورد نیاز خواهیم رسید.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ