تمجید کریستیانو رونالدو از گرت بیل
تاريخ ارسال خبر : 15 آگوست 2014 | ساعت 11:12 | کد خبر: 31815 | sv205 | چاپ این مطلب

ستاره پرتغالی رئال مادرید از عملکرد گرت بیل تمجید کرد.کریستیانو

کریستیانو رونالدو سه‌شنبه شب موفق شد با دو گل خود رئال مادرید را به قهرمانی در سوپر جام اروپا برساند.

به نقل از ایسنا، رئال مادرید امیدوار است با درخشش این فوق ستاره پرتغالی بتواند به اولین تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود که توانسته از قهرمانی خودش دفاع کند.

رونالدو درباره شرایط رئال مادرید برای فصل جدید لیگ قهرمان گفت: می‌دانم که دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان تا چه اندازه کار سخت و دشواری است. اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم قهرمانی را در این رقابت‌ها تکرار کنیم. ما می‌توانیم سال‌ها بهترین تیم اروپا و جهان باشیم. علاوه بر این خریدهای خوبی نیز داشتیم که باعث شده قدرت تیم ما افزایش یابد. همه دیدیم که کروس و رودریگس در جام جهانی چه بازیکنان خوبی بودند. آنها قطعا می‌توانند به رئال برای قهرمانی در لیگ قهرمانان کمک کنند. ما ترکیب خیلی خوبی در خط حمله داریم که می‌تواند شرایط خوبی را برای تیم رقم بزند. خیلی خوشحالم که بازیکنان با کیفیت زیادی در ترکیبمان داریم. امیدوارم که بتوانیم فصل خوبی را شروع کنیم.

منچسترسیتی ، لیورپول، چلسی و آرسنال چهار تیم انگلیسی حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا هستند.

ستاره پرتغالی رئال مادرید درباره حضور تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان، گفت: تیم‌های انگلیسی همیشه در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته‌اند. آنها بازیکنان خیلی خوبی تابستان جذب کردند و فکر کنم که رقیب جدی ما در لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های انگلیسی باشند. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم فصل چطور آغاز می‌شود.

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید از زمانی که به این تیم پیوسته همکاری خوبی با کریستیانو رونالدو داشته است. او در دیدار سوپر جام اروپا با پاس فوق‌العاده‌ زیبای خود باعث شد تا رونالدو اولین گلش را پس از جام جهانی برزیل به ثمر برساند.

رونالدو با تمجید از گرت بیل ولزی، گفت: بیل بازیکن بسیار خوبی است و در سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشت. او برابر سویا نیز بازی بسیار درخشانی را به نمایش گذاشت. او خیلی نسبت به قبل قوی‌تر شده و سرعت بالایش نیز باعث شده که به بازیکنی مهم و موثری برای تیم تبدیل شود. اصلا برای من عجیب نیست که گرت بیل اینقدر بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارد. او مدام در حال پیشرفت است و من مطمئنم که خیلی بهتر خواهد شد. خیلی خوشحالم که او در کنار ماست. من و او همدیگر را به خوبی درک می‌کنیم. هر دو از شیوه بازی هم آگاهی داریم و این باعث شده که کارمان در تیم راحت باشد.

رئال مادرید فصل گذشته توانست فاتح لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری اسپانیا شود اما در لیگا ناکام بود و این تیم پس از تیم‌های آتلتیکو مادرید و بارسلونا در رده سوم جای گرفت. آنها در هفته‌ نخست لیگای اسپانیا باید برابر کوردووا به میدان بروند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ