پاسخگویی در برابر مردم باید از رویکرد های اصولی مسئولین باشد
تاريخ ارسال خبر : 15 آگوست 2015 | ساعت 11:20 | کد خبر: 33833 | sv179 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” نادری فرماندار عسلویه پاسخگویی در برابر مردم باید از رویکرد های اصولی مسئولین را موجب افزایش اعتماد بین مردم و دولت دانست.نادری بخشدار

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” عبدالله نادری فرماندار شهرستان عسلویه با تسلیت شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و با هنر وبا تاکید بر اینکه امروز ما مسئولین وظیفه داریم راه شهیدان که همان راه عزت ، پیشرفت و بالندگی کشور است، ادامه دهیم، به رویکرد دولت تدبیر و امید در هفته دولت امسال اشاره و تصریح کرد: رویکرد و نگاه دولت تدبیر و امید در هفته دولت تحقق و عینیت بخشیدن به شعار امسال همدلی و همزبانی دولت و ملت می باشد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان تاکید کرد : برنامه ریزی هفته دولت باید به گونه ای باشد که موضوع همدلی و همزبانی در آنها نمود بسیار بارزی داشته باشد . ایشان همچنین افزود : در سال جاری دو انتخابات بسیار مهم در پیش است و کشور بیش از پیش به وحدت ، همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولین نیاز دارد .

فرماندار عسلویه در ادامه سخنانش اظهار داشت : جامع محوری ، رویکرد اجتماعی داشتن  و مشارکت و حضور مردم ایجاد نشاط و امید ، با اقناع و باور پذیری بایستی  از رویکردهای برنامه های  هفته دولت امسال باشد.

وی تصریح کرد : افزایش اعتماد بین مردم و دولت و پاسخگو بودن در برابر مردم باید از سیاست ها و رویکرد های اصولی مسئولین باشد.

فرماندار شهرستان عسلویه در ادامه با اشاره به اقدامات و فعالیت های دولت تدبیر و امید در ابعاد داخلی و خارجی در طول دو سال گذشته ،اظهار داشت: کنترل تورم ، خروج از رکود و حرکت به سمت رشد اقتصادی ، توافق هسته ای ، طرح نظام سلامت که به عنوان یکی از دغدغه های مهم مردم بود و همچنین ایجاد آرامش و امنیتی که امروز علیرغم تهدیدات و مشکلاتی که از خارج بر کشور ما وارد می شود، از عملکردهای مهم دولت است که همگان باید این خدمات ارزشمند را برای مردم تشریح نمایند و این امر باعث ایجاد نشاط و امید و اعتماد بیشتر مردم به نظام و دولت خواهد شد.

نادری با تاکید بر حضور و مشارکت پر رنگ مردم و معتمدین در برنامه های هفته دولت بویژه در زمان افتتاح پروژه های عمرانی ، بازدید از خانواده معظم شهدا و غبار روبی گلزار مطهر شهدا ، تجلیل از کارمندان و دستگاهای نمونه و دیدار مسئولین با مردم و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی از جمله برنامه های هفته دولت برشمرد و خواستار افزایش تلاش و خدمات رسانی بیشتر دستگاه های اجرایی جهت جلب رضایت مردمی شدند.

بنا بر گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه می توان به تشریح عملکرد و فعالیت دستگاه مربوطه در راستای اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی از طرق مختلف از قبیل چاپ بنر،نمایشگاه،جلسه پرسش و پاسخ ادارت شهرستان اشاره کرد.انتهای خبر/م.ت


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ