جذب ۸۵ معلم و فرهنگی جدید در بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 15 آگوست 2015 | ساعت 14:02 | کد خبر: 33838 | sv129 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از جذب ۸۵ معلم و فرهنگی جدید در این استان خبر داد.کرمی

به گزارش “عسلویه نیوز” ناصر کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در دشتستان اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه بوده و تقویت این نهاد امری بسیار مهم در راستای توسعه و پیشرفت است.

وی افزود: بدون هیچ تردیدی، دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه اسلامی به شمار می‌روند و تربیت این عزیزان و پیشرفت آنها مرهون و مدیون معلمان و فرهنگیان پرتلاش و زحمتکش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های علمی و آموزشی از اساسی‌ترین برنامه‌های مسئولان است و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

کرمی تصریح کرد: تقویت نیروی انسانی و جذب تعداد زیادی فرهنگی و معلم مورد توجه و تاکید قرار دارد و امسال در آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز نیازهای استان را برآورده می‌کنیم.

وی از جذب ۸۵ معلم و فرهنگی جدید در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این تعداد معلم و فرهنگی از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش جذب می‌شوند که امیدواریم این تعداد به ۱۵۰ نفر افزایش یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: در شرایط کنونی بر اساس برآوردهای صورت گرفته در سطح استان بوشهر با کمبود یک هزار و ۸۰۰ معلم روبه‌رو هستیم.

کرمی گفت: هر ساله تعدادی از معلمان و فرهنگیان بازنشسته می‌شوند که امسال حدود ۸۰۰ معلم بارنشسته شده یا می‌شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ