محمدحسین جهانبخش|هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات دولتمردان است
تاريخ ارسال خبر : 16 آگوست 2010 | ساعت 17:16 | کد خبر: 852 | sv202 | چاپ این مطلب

محمدحسین جهانبخش  در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت با تاکید بر تسریع در تشکیل ستاد هفته دولت اظهار داشت: حضور دستگاه‌های اجرایی متولی برنامه‌های هفته دولت در این ستاد ضروری است.
وی با بیان اینکه پروژه‌های شهرستانی باید توسط فرمانداران افتتاح شود، افزود: در ایام هفته دولت رسانه‌های استان باید در انعکاس خدمات دولت حضوری فعال داشته باشند.
استاندار بوشهر تصریح کرد: در هفته دولت بازدید مدیران و دانشجویان از تاسیسات نفت و گاز عسلویه باید در دستور کار قرار گیرد تا توانمندی‌های متخصصان ایرانی برای آنان تشریح شود.
جهانبخش گفت: هفته دولت نماد ارائه خدمات دولت است و برنامه‌ریزی و اجرای آن باید باشکوه خاصی باشد.
وی بیان داشت: رسانه‌ها و صدا و سیما نقش بسیار مهمی در هفته دولت دارند و باید نسبت به انعکاس خدمات دولت فعالانه برخورد کنند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه خبرهای شهرستان‌ها در واحد مرکزی خبر باید به تفکیک پخش شود، گفت: صدا و سیما و مسئولان ستاد هفته دولت برنامه تجلی خدمت برای پخش از صدا و سیمای مرکز بوشهر را سازماندهی کنند چرا که اینگونه برنامه‌ها موجب رضایتمندی مردم می‌شود.
جهانبخش اظهار داشت: بوشهر یک استان ملی است و خدمات انجام شده در آن نیز نماد ملی دارد از این رو باید برنامه‌ریزی منظم و کارشناسی شده‌ای برای انعکاس خدمات دولت در این استان انجام شود.
وی عنوان داشت: نوآوری در تدوین برنامه‌ها، پرهیز از موازی‌کاری، تمرکز بر پروژه‌های شاخص دستگاه‌های مادر استانی، تاکید بر آگاهی بخشی عمومی از آینده در افتتاح پروژه‌های عمرانی از جمله نکات مهم در تدوین برنامه‌های هفته دولت است.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: تاکنون ۱۲۷ پروژه برای افتتاح و کلنگ‌زنی در ایام هفته دولت با ۵۷ میلیارد تومان اعتبار آماده شده و تا فرا رسیدن هفته دولت بر این میزان نیز افزوده می‌شود.
مسعود نصوری افزود: فردا آخرین فرصت برای ارائه لیست پروژه‌های افتتاحی هفته دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی است و به مدیرانی که لیست پروژه‌ها را اعلام نکنند اخطار داده می‌شود.
وی تصریح کرد: ستاد نظارت دفتر فنی استانداری بوشهر پروژه‌های اعلام شده را بررسی و مشکلات این پروژه‌ها را تذکر می‌دهد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: هر چه اطلاعت مربوط به پروژه‌های افتتاحی هفته دولت دیر تر به دفتر فنی ارسال شود ضریب اطمینان از آمار مربوط به پروژه‌ها بیشتر می‌شود.
احمد زارعی عنوان داشت: تاکنون ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان برای کلنگ‌زنی به دفتر فنی اعلام شده است.
وی با اشاره به اینکه فردا اخرین فرصت ارائه لیست پروژه‌های عمرانی است، بیان داشت: پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در هفته دولت قبل از اجرا توسط ستاد نظارت دفتر فنی بررسی می‌شود.
در این نشست مدیران حوزه‌های مختلف استانداری بوشهر نظارت خود را در ارتباط با هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته ودلت اعلام کردند


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ