- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بهترین تیمهای جهان در اسپانیا سوم می شوند

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرد که دوئل بزرگ و حساس میان تیمش و بارسلونا، مربیان و بازیکنان دو تیم را مجبور می کند تا بهترین ها باشد و به این نکته اشاره کرد که از این رقابت لذت می برد.


    ژوزه مورینیو در گفتگویی به این نکته اشاره کرد که بهترین تیمهای انگلیسی، آلمان، هلندی و یا از هر کشور دیگری، حداکثر جایگاهی که می توانند در لیگ اسپانیا کسب کنند، جایگاه سومی است. مورینیو دراین باره گفت:« من ۵۰ سال سن دارم و احساس می کنم که در شروع مسیرم هستم.سخت ترین چیز دراین و چیزی که در انجام آن هیچ وقت موفق نبوده ام، ارائه یک تصویر از شخصیت واقعی ام است.آنچه اتفاق می افتد این است که شخصیتی که از من در جریان رقابت ها می بینید،آن شخصیتی نیست که من در درونم دارم. ما شخصیت های درونی و واقعی مان را برای خودمان نگه می داریم.»

مورینیو ادامه داد:« با گذشت و زمان و پس از فتح عملا تمام جامها در تمام تیمهایی که در آنها مربی گری کرده ام،هرچه می گذرد خودخواهی فرد کمتر می شود. همیشه بیشتر شادی دیگران وکسانی که در اطراف من هستند را بیشتر دوست داشته ام. به همین خاطر قهرمانی با اینتر به من حس غرور و افتخار ویژه ای داد. این ها چالش هستند و نه اهداف شخصی.»

 

مورینیو در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« امروزه مربی فوتبال بودن، به کیفیت های زیادی نیاز دارد. بحث انسانیت در ورزش، یکی از کلیدهای موفقیت است.»