- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

بنگر ۵درصد قراردادش رابه زلزله‌زدگان اختصاص داد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ۵ درصد قراردادش را به زلزله‌زدگان اختصاص داد.


    به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محسن بنگر پس از حضور کریم باقری در تمرین روز سه شنبه پرسپولیس، با مدیریت باشگاه تماس گرفت و از محمد رویانیان درخواست کرد ۵ درصد مبلغ قراردادش را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اختصاص یابد.


قرار است کمک های بنگر و مهدوی کیا و دیگر بازیکنان امروز در اختیار کریم باقری قرار گیرد.


همچنین در پی حضور کریم باقری در تمرین پرسپولیس مقرر شد مهدی مهدوی کیا کمک های بازیکنان پرسپولیس را جمع آوری کرده و در اختیار کریم باقری قرار دهد.


کاپیتان پیشین پرسپولیس بعدازظهر روز گذشته در محل تمرینات  حضور یافت و پس از واگذاری جمع آوری کمک های مالی بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه به مهدی مهدوی کیا کاپیتان سرخپوشان، محل تمرین را ترک کرد.


کریم باقری در این تمرین گفت: خیلی خوشحالم از اینکه در جمع شما هستم و می خواهیم با کمک همدیگر یک کار خیرخواهانه و انسان دوستانه انجام دهیم. به همین دلیل مزاحم زمان تمرینات نمی شوم تا زمان برای آمادگی هر چه سریعتر تیم، از دست نرود.


باقری پس از صحبت با مهدی مهدوی کیا کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس جمع آوری کمک های مالی کادر فنی، بازیکنان و مسئولان باشگاه را به وی سپرد و محل تمرین را ترک کرد. قرار شد مهدوی کیا این کمک ها را جمع آوری کرده و در اختیار کریم باقری قرار دهد. باقری امروز عازم آذربایجان شرقی و مناطق زلزله زده خواهد شد.


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در زمان حضور کریم باقری در محل تمرین سرخپوشان از وی تقدیر و تشکر و حمایت خود را از کریم باقری اعلام کرد.