- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مسئولان خدمات دولت را به مردم منعکس کنند

امام جمعه آبپخش گفت: هفته دولت تابلوی خدمات دولت است و از مسئولان انتظار داریم خدمات دولت را به مردم منعکس کنند.

خبرگزاری فارس: مسئولان خدمات دولت را به مردم منعکس کنند

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام خداداد رضایی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش اظهار داشت: ماه مبارک رمضان یکی از موهبت‌های الهی است که در طول سال در اختیار انسان‌ها قرار می‌گیرد و در این ماه مبارک عبادت و خضوع و خشوع به درگاه الهی ارزش بالایی دارد و ارزش عبادت چند برابر می‌شود.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: عبادت برای انسان‌ها نتایج فراوانی دارد و خودسازی و رعایت تقوای الهی از ارزشمند‌ترین نتایج عبادت به درگاه الهی است و باید به این نکته توجه داشته باشیم که نگهداری از اندوخته‌های معنوی کمتر از فضیلت عبادت به درگاه خداوند متعال نیست.

رضایی ابراز داشت: در طول عمر سی ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد خدمات فراوانی به مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی بوده‌ایم و بیان خدمات صورت گرفته به مردم از مسائل مهمی است که سبب آگاهی مردم از این اقدامات و افزایش اعتماد ایشان به نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه آبپخش با اشاره به هفته دولت، عنوان کرد: هفته دولت تابلوی تمام نمای خدمات ارزشمند دولتمردان به مردم است و مدیران و مسئولان اجرایی باید از این فرصت نهایت بهره‌برداری را برای اطلاع‌رسانی در ارتباط با کارها و خدمات جهادی صورت گرفته داشته باشند.

وی به روز قدس اشاره و اضافه کرد: روز قدس یادگار امام راحل عظیم‌الشان برای مسلمین عالم است که امام بزرگوار با ژرف‌اندیشی و دید وسیع خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‌عنوان روز جهانی قدس نامیدند و پرچم مبارزه با صهیونیسم جهانی را در سراسر دنیا به اهتزاز درآوردند.

رضایی تصریح کرد: حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و امت مسلمان ایران اسلامی  با هوشمندی و بصیرت مثال زدنی خود همچون سنوات گذشته با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را ناامید و دوستان واقعی خود را امیدوار خواهند کرد.

۷۰ کیلومتر آبپخش علمک‌گذاری شده است

بخشدار آبپخش نیز با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت بیان داشت: هفته دولت به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر است و بر ما مسئولان لازم است با الگوبرداری از زندگی خدمتگزاران راستین به اسلام و مسلمین در خدمت‌رسانی هر‌چه بهتر به مردم بکوشیم.

احمدخرم‌روز با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام هفته دولت در آبپخش عنوان کرد: غبار روبی گلزار مطهر شهدا، حضور در دفتر امام جمعه، دیدار با خانواده شهدای کارمند، مراسم تجلیل از کارمندان دولت، برگزاری مسابقه چهل حدیث ویژه کارمندان دولت، کلنگ‌زنی و افتتاح چند پروژه عمرانی و چندین برنامه دیگر در آبپخش برگزار می‌شود.

بخشدار آبپخش با اشاره به عملیات گازرسانی به بخش آبپخش اظهار داشت: ۷۰ کیلومتر از شهر آبپخش لوله‌گذاری شده و اکثر نقاط عملیات تست و علمک‌گذاری انجام شده و در آینده نزدیک شاهد گازدار شدن اکثر نقاط شهر خواهیم بود.