وضعیت آب شرب عسلویه مطلوب نیست
تاريخ ارسال خبر : 16 آگوست 2014 | ساعت 10:55 | کد خبر: 31884 | sv177 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه گفت: وضعیت آب شرب عسلویه مطلوب نیست.امام جمعه عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام دین کاملی است و همه مردم باید نسبت به پیاده کردن دستورات اسلام اهتمام ورزند.

وی در ادامه با اشاره به دیدار مسئولان وزارت خارجه با رهبر معظم انقلاب افزود: رهبر انقلاب در این دیدار بر لزوم نرمش قهرمانانه و انعطاف تاکید کردند و همچنین فرمودند که ” جایی لازم است قاطع و قدرتمند عمل کنیم” و مسئولان باید فرامین معظم‌له را به خوبی عمل کنند.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: اگر کسی بخواهد بدون پایبندی به آرمان‌ها و اهداف نظام در عرصه دیپلماسی وارد شود قطعا موفق نخواهد شد و هر کس پرچم جمهوری اسلامی به عنوان سفیر در یک کشور را به دست می‌گیرد باید باور عمیق به آرمان‌ها و اهداف نظام داشته باشد.

هاشمی‌نژاد به سالروز ورود آزادگان به میهن اشاره کرد و گفت: آزادگان با ایمان قوی رنج اسارت را تحمل کردند و قهرمانانه به میهن بازگشتند و همواره باید تجلیل و تکریم شوند.

وی در ادامه به مشکلات عسلویه اشاره کرد و افزود: وضعیت آب شرب شهرستان عسلویه به ویژه در عسلویه و نخل تقی مطلوب نیست و باید مسئولان به فکر رفع این مشکل اساسی باشند.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: در هوای آلوده عسلویه، حداقل باید آب سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار گیرد و مسئولان موظف هستند در این موارد اقدام کنند.

هاشمی‌نژاد در ادامه در مورد جذب نیرو در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه خاطرنشان کرد: جوانان عسلویه از بیکاری رنج می‌برند و باید در استخدام نیروهای مورد نیاز بیمارستان عسلویه به جوانان متخصص بومی شهرستان توجه بیشتری کنند.

وی افزود: برخی جوانان به ما مراجعه می‌کنند و به دلیل بیکاری و شرایط سخت امرار معاش گریه می‌کنند که باید فکری به حال آنها کنیم.

در پایان خطبه‌ها نیز نمازگزاران با تجمع و سر دادن شعارهایی، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قتل و کشتار مردم بی‌دفاع غزه را محکوم کردند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ