- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مدیرعامل پارس جنوبی: نیروی انسانی در پارس جنوبی ماندگار باشد

به گزارش “عسلویه نیوز” سید پیروز موسوی در نخستین نشست هم‌اندیشی مدیران منابع انسانی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی نیازمند تلاش و فعالیت شبانه‌روزی است و حتی یک روز را هم نباید هدر دهیم.
مدیرعامل پارس جنوبی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در صنعت نفت افزود: توسعه صنعت نفت در پارس جنوبی نیازمند ارتقای علمی منابع انسانی و تقویت پایه‌های دانش و حفظ ماندگاری کارکنان است.
موسوی تصریح کرد: ثروت ملی با بهره‌مندی از منابع انسانی توانمند متخصص محقق میشود و در واقع منابع انسانی نیز تابع قوانین و مقرراتی است که باید جاری شده تا ساختار سازمانی تقویت شود.
وی اضافه کرد: مدیران منابع انسانی باید رفع چالش‌ها و مشکلات نیروی انسانی را هدف‌گزاری کرده و تلاش خود را بر حفظ ماندگاری نیروی انسانی در پارس جنوبی متمرکز کنند.
موسوی یادآور شد: خروجی نشست‌های هم‌اندیشی نه تنها در سطح منطقه ویژه پارس بلکه باید برای تمام صنعت نفت مفید و قابل اجرایی باشد.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به تلاش وزیر نفت برای تقویت منابع انسانی صنعت نفت گفت: نگاه وزیر نفت به منابع انسانی بسیار شایسته است و این نوع نگاه موجب میشود در آینده نزدیک بسیاری از مشکلات کارکنان و نیروهای صنعت نفت رفع شود؛ کسی که با نگاه خاص به آسایش نیروی انسانی وارد صنعت نفت شده به طور قطع موجب تحول در حوزه منابع انسانی این صنعت عظیم خواهد شد.
موسوی در بخش دیگری از سخنان خود از ۱۱ سال عقب‌ماندگی پارس جنوبی خبر داد و ادامه داد: رسالت سنگینی بر دوش داریم؛ تلاش می‌کنیم که در مدت سه سال ۱۱ سال عقب‌ماندگی رفع شود و این کار ساده و آسانی نیست و نیازمند حرکت جهادی است.
وی افزود: باید پذیرفت که همه چیز به تزریق منابع مالی به پروژه‌ها ختم نمیشود بلکه باید افزایش انگیزه برای جذب نیروهای باسابقه بالا و ماندگاری آنان در پارس جنوبی را نیز مد نظر قرار داد.
مدیرعامل پارس جنوبی اذعان داشت: برگزاری نشست هم‌اندیشی منابع انسانی بسیار مهم است که باید تداوم داشته باشد.
موسوی خاطرنشان کرد: برگزاری این نشست را به عنوان یک رسالت در سال جهاد اقتصادی قرار دهید و به گونه‌ای فعالیت کنید که حال و هوای جبهه‌ها را داشته باشد؛ تنها بحث فوق‌العاده و اضافه حقوق نیست، توجه به خوابگاه‌ها، ورزش، تغذیه و استراحت کارکنان و ایجاد یک فضای خوب کاری نیز برای آنان بسیار مهم است.
وی بیان داشت: برای کارکنان در زمان استراحت آنان نیز باید برنامه‌ریزی کنیم؛ چراکه ما دو سال خیلی سخت را پیش رو داریم و باید با تمام توان خود تلاش کنیم و خودمان را در حوزه‌های منابع انسانی تجهیز کنیم.
موسوی یادآور شد: امروز شاهد مجاهده اقتصادی در منطقه ویژه پارس هستیم و از همه مسئولان و کارکنان انتظار داریم این روحیه جهادی را از دست ندهند تا شاهد پیشرفت بیشتر باشیم.