- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

ادارات برنامه‌های هفته دولت را اعلام نکردند

دبیر ستاد برگزاری هفته دولت در استان بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های ویژه هفته دولت خود را به این ستاد اعلام نکرده‌اند.

سید

اسماعیل موسوی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی هفته دولت اظهار داشت: وی افزود: از آنجا که بخش عمده‌ای از هفته دولت تحت‌الشعاع پروژه‌های عمرانی قرار میگیرد و برنامه‌های استاندار و معاونان در این هفته تابع پروژه‌ها است، منتظر اعلام لیست پروژه‌های عمرانی دستگاه‌ها به منظور برنامه‌ریزیهای لازم در این زمینه هستیم.
موسوی تصریح کرد: با فرمانداران برای تسریع در اعلام برنامه‌های فرهنگی و عمرانی و روزهای افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها صحبت شده و مقرر شده است هر چه سریع‌تر در این زمینه اقدام کنند ولی تاکنون هیچ دستگاه و فرمانداری برنامه‌ای به این ستاد اعلام نکرده‌اند.
وی ادامه داد: این در حالی است که به همه دستگاه‌ها به صورت کتبی اعلام شده اما هنوز دستگاهی برای اعلام برنامه‌های خود اقدامی نکرده است.
موسوی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی برای طراحی، تدوین و اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت امسال به بهترین شکل همکاری لازم را داشته باشند.
دبیر ستاد هفته دولت در بوشهر افزود: وقت زیادی تا هفته دولت باقی نمانده است و دستگاه‌ها باید هرچه سریع‌تر برنامه‌های خود را به این ستاد اعلام کنند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: آمادگی لازم برای انجام تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته دولت را در بوشهر داریم.
ابوالحسن دهاز افزود: این تبلیغات و اطلاع‌رسانی در قالب نصب بنر در میادین اصلی شهر و درب ورودی دستگاه‌های اجرایی، پرتال و از طریق پخش تیزر از صدا و سیما طراحی شده است.
وی تصریح کرد: از آنجا که بخشی از تبلیغات مربوط به پروژه‌های عمرانی است، این تبلیغات پس از اعلام پروژه‌ها توسط دستگاه‌ها به ستاد انجام میشوند.
دهاز اظهار داشت: به منظور اطلاع رسانی گسترده عموم مقرر شده است تیزری از عملکرد دولت برای پخش در برنامه‌های پرمخاطب صدا و سیمای مرکز استان و صدای جمهوری اسلامی آماده شود.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته دولت گفت: این نمایشگاه برای آگاه‌سازی مردم از اقدامات انجام شده توسط دولت برگزار می‌شود و برای جذب و حضور حداکثری مردم در این نمایشگاه باید برنامه‌های جانبی جذابی نیز تدارک ببینیم.