- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

تشکیل مجمع آزادگان شهرستان دشتستان

فرماندار دشتستان از تشکیل مجمع آزادگان شهرستان دشتستان در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل مجمع آزادگان شهرستان دشتستان

به گزارش ” عسلویه نیوز” غلامحسین خسروی در آیین تجلیل از آزادگان شهرستان دشتستان اظهار داشت: ترویج ارزش‌های معنوی به ویژه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری بسیار مهم و ارزشمند است و همه مسئولان در این عرصه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

وی افزود: آزادگان و جانبازان و رزمندگان حق بسیار بزرگی بر گردن نظام دارند و باید همواره مورد تجلیل قرار بگیرند.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی با هدایت‌های حضرت امام راحل و جانشین خلف آن، حضرت امام خامنه‌ای فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته که یکی از آنها مقاطع عظیم و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس بود.

خسروی افزود: به برکت ایثار رزمندگان، جانبازان، خون شهدا و پایمردی و صبر آزادگان بنیان‌های نوینی در جهان معاصر پی گذاشته شد و امروز ایران اسلامی به عنوان الگویی بی‌نظیر در سطح جهان شناخته شده است.

وی یادآور شد: امروز شاهد بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان هستیم و ملت‌های مسلمان بر علیه طواغیت قیام کرده‌اند و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر مسلمانان خواهیم بود.

خسروی بیان کرد: نتیجه حرکت آزادگان و ایثارگران تعمیق باورهای اعتقادی در جهان معاصر و گسترش مکتب رهایی بخش اسلام و احیای دین بوده است.

فرماندار دشتستان در ادامه بر لزوم حمایت از آزادگان و جانبازان در جامعه تاکید کرد و اذعان داشت: حل مشکل عبور و مرور خودروهای آزادگان جانباز در سطح شهرهای شهرستان امر مهمی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

خسروی از تشکیل مجمع آزادگان شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: تشکیل این مجمع گام بزرگی در رفع مشکلات این قشر ارزشمند خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از اشتغال فرزندان آزادگان و خانواده شهدا نیز مورد تاکید مسئولان قرار دارد که باید از تمام امکانات در این مسیر بهره ببریم.