آماری جالب از اداره ای در استان بوشهر
تاريخ ارسال خبر : 17 آگوست 2013 | ساعت 19:52 | کد خبر: 28110 | sv77 | چاپ این مطلب

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: یک‌درصد مشترکین آب استان بوشهر پرمصرف و ۱۷درصد کم مصرف هستند.

به گزارش”عسلویه نیوز” سهراب بیاتی اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل گرم سال قرار داریم، می‌طلبد که مشترکین توجه بیشتری به صرفه‌جویی در مصرف آب داشته باشند تا همگان بتوانند از آب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه یک‌درصد از مصرف کنندگان آب در استان بوشهر پرمصرف هستند، ادامه داد: مشترکینی که ماهانه مصرف آب بیش از ۵۰ مترمکعب دارند به عنوان مشترکین پرمصرف شناخته می‌شوند که طی سه ماهه اول امسال یک‌هزار و ۴۵۳ مشترک در این رنج قرار گرفتند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به مشترکین کم مصرف نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بیش از ۳۵هزار مشترک در سه ماه اول امسال، مصرف آب شرب آنان در ماه کمتر از پنج مترمکعب بوده است که این تعداد مشترک ۱۷درصد کل مشترکین خانگی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۱۹۸ هزار مشترک آب در استان بوشهر، افزود: در سه ماه نخست امسال دو هزار و ۹۳۷ فقره انشعاب در استان بوشهر به فروش رسید و در این مدت ۵۹۹ فقره انشعاب فاضلاب واگذار شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیاتی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشترکین آب، خانگی هستند، ادامه داد: طرح تعویض کنتورهای فرسوده به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و به صفر رساندن کنتورهای فرسوده در شهر و در مورد کنتورهای دارای عمر بالای ۱۰ سال انجام می‌شود.

وی گفت: بهینه سازی روند تولید، توزیع و مصرف آب در شهرها، کاهش هدر رفت آب، صرفه جویی در مصرف آب و ارتقای میزان رضایت‌مندی مشترکان از جمله مزیت‌های اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تاکید کرد: در سه ماهه اول امسال ۸۴۵ فقره از کنتورهای فرسوده در شهرهای استان بوشهر تعویض شده است.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ