افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی کنگان و عسلویه در هفته دولت
تاريخ ارسال خبر : 17 آگوست 2014 | ساعت 13:07 | کد خبر: 31854 | sv152 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر از افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی در کنگان و عسلویه در هفته دولت خبر داد.001

احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در عسلویه اظهار داشت: توسعه فضاهای آموزشی و تلاش برای فراهم کردن شرایط مناسب برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان از وظایف مسئولان استان است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی در استان از دغدغه‌های مسئولان است و به فضل خدا با تمام ظرفیت برای بهره‌برداری هر چه زودتر از این طرح‌ها بهره می‌بریم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های کنگان و عسلویه از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب چند پروژه مهم در دست اجراست که تعدادی از این پروژه‌ها تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

مرادی از افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی در کنگان و عسلویه در هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: این تعداد فضای آموزشی از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب است که با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تکمیل شده و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: امسال در هفته دولت ۱۹ مدرسه با اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال در شهرستان‌های عسلویه، کنگان و دشتستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: خیران مدرسه‌ساز در راستای اجرای طرح‌های مدرسه‌سازی اهتمام جدی دارند و روز به روز مشارکت بیشتری داشته و دارند.

مرادی اضافه کرد: هم‌اکنون ۲۹ پروژه مدرسه‌سازی با ۱۴۲ کلاس درس در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر توسط خیران در دست اجراست که امیدواریم به زودی تکمیل شوند.


نظرات کاربران 

یک پاسخ به "افتتاح ۱۰ پروژه آموزشی کنگان و عسلویه در هفته دولت"

  1. معلم گفت:

    چرا کسی به فکر مسکن معلمان شهر عسلو نیست،یه سر بزنین بیدخون همش یه دهیاری داره،جا که به معلماش داده هیچ غذاشونم میده،با این وضعیت اجاره خونه تو عسلویه چطور میشه مسکن پیدا کرد،خواهشا اطلاع رسانی کنید تا مسئولین رسیدگی کنن

ارسال یک پاسخ