پرداخت مبلغ ۱٫۴ میلیارد ریال برای اطعام نیازمندان کنگان
تاريخ ارسال خبر : 17 آگوست 2014 | ساعت 13:10 | کد خبر: 31857 | sv162 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از پرداخت مبلغ ۱٫۴ میلیارد ریال برای اطعام نیازمندان کنگان خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” مراد شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: اجرای طرح مفتاح‌الجنه از طرح‌های موفقی است که در شهرستان کنگان نیز اجرایی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در قالب طرح مفتاح‌الجنه از تعدادی از خانوارهای تحت حمایت شهرستان در ماه مبارک رمضان با حضور حامیان، خیرین و فرماندار دیدار شد.

شمس‌الدینی بیان کرد: در بازدید از وضعیت مددجویان تحت حمایت در قالب طرح مفتاح‌الجنه در طول ماه مبارک رمضان در مجموع مبلغ ۵۹ میلیون ریال به‌صورت سبد کالا اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان از پرداخت مبلغ ۱٫۴ میلیارد ریال برای اطعام نیازمندان کنگان خبر داد و اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان در قالب طبخ غذا، سفره‌های افطاری، سبد مواد غذایی وکالا انجام شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی و خیرین برای اطعام نیازمندان در این ماه هزینه شده است، یادآور شد: کیفیت بخشیدن به خدمات این نهاد مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ