بهبود کار و زندگی مردم منطقه در اولویت پارس جنوبی است
تاريخ ارسال خبر : 17 آگوست 2014 | ساعت 14:54 | کد خبر: 31882 | sv160 | چاپ این مطلب

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس گفت: بهبود وضعیت کار و زندگی مردم منطقه در اولویت پارس جنوبی است.مهدی یوسفی

به گزارش “عسلویه نیوز” مهدی یوسفی صبح شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی و بخشدار چاه مبارک عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت و اقتصاد و تولید کشور دارد و به عنوان شاهرگ اقتصادی کشور محسوب می شود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه محیط پیرامونی پارس جنوبی صورت گرفته است و طرح‌های بسیار خوبی نیز در این زمینه در دست اجرا داریم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس اضافه کرد: یکی از اولویت‌های وزارت نفت بهبود محیط پیرامونی در صنایع و تاسیسات نقت و گاز و پتروشیمی است که وزیر محترم نفت نیز تاکید بسیار زیادی بر این موضوع دارند و ما نیز در منطقه این موضوع را مد نظر داریم.

یوسقی در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای طرح‌های مناسب برای افزایش رضایت‌مندی مردم منطقه خبر داد و بیان داشت: بهبود وضعیت کار و زندگی مردم منطقه در اولویت پارس جنوبی است.

تعامل سازنده صنعت نفت با محیط پیرامونی زمینه ساز پیشرفت است.

وی در ادامه به تلاش برای رفع مشکلات اشتغال و همچنین بهبود وضعیت شهری و روستاهای این منطقه اشاره کرد و ادامه داد: تعامل سازنده صنعت نفت با محیط پیرامونی زمینه ساز پیشرفت و توسعه پارس جنوبی است و ما تلاش می‌کنیم تا از همه ظرفیت‌ها در این راستا استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس ادامه داد: بهبود شرایط کار و زندگی در منطقه از اولویت‌های کاری سازمان منطقه ویژه پارس است که نقش بسیار مهم و اساسی را در بستر سازی توسعه پایدار در منطقه ایجاد می‌کند و ما نیز این مهم را در دستور کار داریم.

برخی از اعضای شورای اسلامی و دهیار و همچنین بخشدار چاه مبارک نیز درا ین نشست به بیان برخی از مشکلات و نیازهای منطقه خود پرداختند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ