اجرای ۷ پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان عسلویه
تاريخ ارسال خبر : 17 آگوست 2016 | ساعت 11:30 | کد خبر: 35324 | sv181 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از اجرای ۷ پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان عسلویه خبر داد.شورای اداری

به گزارش “عسلویه نیوز”عبدالله نادری پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان عسلویه با تبریک سالروز بازگشت آزادگان اظهار داشت: آزادگان جسمشان در بند بود اما اندیشه آنان آزاد بود و با تحمل رنج و شکنجه، ذره‌ای از ایمان و اعتقاد خود نسبت به امام (ره) و انقلاب دست نکشیدند و مردانه مقاومت کردند و بعضی از آنان در زندان رژیم بعث مظلومانه به شهادت رسیدند و صبر و استقامت آزادگان سند افتخاری برای ملت ایران شد.

فرماندار عسلویه با برشمردن دستاوردهای دولت افزود: دولت تدبیر و امید در عرصه نظام سلامت و توسعه بهداشت و درمان توفیقات خوبی داشته و باعث رضایت مردم شده است.

این مسؤول از اجرای هفت پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان عسلویه خبر داد و ابراز داشت: این پروژه‌ها با تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی محقق می‌شود.

نادری ضمن تشکر از مساعدت و عنایت دکتر رئیسی (رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر) از اخذ مجوز مرکز بهداشتی درمانی دهستان زبار، ایجاد واحد دندانپزشکی در شهر نخل تقی، مجوز راه‌اندازی ۴ خانه بهداشت روستایی، اختصاص یک دستگاه آمبولانس مجهز به تجهیزات آی سی یو، و قول مساعد برای اخذ مجوز مراکز بهداشتی درمانی در نخل تقی و بیدخون و تامین یکدستگاه آمبولانس و تجهیزات و نیروی انسانی اورژانس شهری عسلویه خبر داد.

فرماندار عسلویه از حضور رئیسی و هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان اظهار رضایت کرد و افزود: با حمایت و پشتیبانی بهداشت ودرمان استان، بتوانیم کمبودهای حوزه بهداشت و درمان شهرستان را مرتفع سازیم.

 

در این جلسه رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و معاونین و اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم حضور داشتند که بر رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان عسلویه تاکید کردند.

انتهای پیام


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ