افزایش اعتبارات عسلویه به ۲۷۵ میلیارد ریال
تاريخ ارسال خبر : 17 آگوست 2016 | ساعت 16:29 | کد خبر: 35332 | sv177 | چاپ این مطلب

فرماندار عسلویه گفت: با اضافه شدن مبلغ ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری، اعتبارات این شهرستان به ۲۷٫۵ میلیارد تومان افزایش یافت.شورای اداری

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز”عبدالله نادری در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه با تبریک سالروز میلاد امام رضا (ع) از افزایش اعتبارات شهرستان عسلویه خبر داد و اظهار داشت: با اضافه شدن مبلغ ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبری، اعتبارات شهرستان عسلویه به ۲۷٫۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان را تبریک گفت و افزود: این روز در واقع سالروز ورود کسانی است که برای اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند.

فرماندار عسلویه با اشاره به تلاش مسئولان عسلویه برای بهبود وضعیت درمانی و بهداشتی این شهرستان خاطر نشان کرد: امروز به همراه مدیر دانشگاه علوم پزشکی استان بازدیدی از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان داشتیم و مسائل مشکلات را از نزدیک بررسی کردیم و برای بخش عمده‌ای از آنها چاره اندیشی شد.

نادری تصریح کرد: پس از روی کار آمدن دولت یازدهم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طرح تحول نظام سلامت را تدوین کرد که برقراری این طرح در شهرستان ما نیز نتایج خوبی را به همراه داشته است ولی در خواست ما از دانشگاه علوم پزشکی این است که نه بر اساس شاخص‌هایی مانند جمعیت و … بلکه با توجه به حساسیت شهرستان و صنایع عظیم مستقر در شهرستان در توزیع امکانات و منابع به شهرستان عسلویه توجه کنند.

فرماندار عسلویه افزود: با همکاری دکتر رئیسی و تیم دانشگاه علوم پزشکی، بزودی مشکلات شبکه بهداشت شهرستان تا حدود زیادی برطرف خواهد شد و مرکز بهداشتی درمانی چاه مبارک به شبانه روزی تبدیل خواهد شد و یونیت سیار خدمان دهان و دندان نیز در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفته است.

نادری با بیان اینکه اورژانس شهری عسلویه تا آبانماه راه‌اندازی خواهد شد گفت: مجوز لازم برای ایجاد مرکز بهداشتی درمانی زبار صادر و همچنین مجوز ساخت ۴ خانه بهداشت در شهرستان صادر می‌شود.

وی ابراز داشت: با تلاش و پیگیری صورت گرفته، آمبولانس آی سی یو در اختیار شبکه بهداشت شهرستان قرار خواهد گرفت و امیدواریم روز به روز شاهد بهبود خدمات‌رسانی به مردم در حوزه درمان باشیم./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ