- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

مردم مظلوم فلسطین هرگز از مبارزه دست نمی‌کشند

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: مردم مظلوم فلسطین هرگز از مبارزه علیه رژیم صهیونیستی دست نمی‌کشند.

خبرگزاری فارس: مردم مظلوم فلسطین هرگز از مبارزه دست نمی‌کشند

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: روز قدس متعلق به جهان اسلام است و شرکت یکپارچه مردم در این راهپیمایی نشان دهنده عزم جزم مسلمانان برای وحدت و همدلی است.

وی افزود: مردم در راهپیمایی امروز همانند گذشته حضوری بانشاط و بی‌نظیر داشتند و مردم عسلویه نیز شیعه و سنی بر علیه رژیم صهیونیستی خروشیدند و افتخاری بزرگ ثبت کردند.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: اشغال‌گری ۶۵ ساله رژیم جعلی صهیونیستی امری ظالمانه است و استکبارگران باعث شدند که شجره خبیثه صهیونیستی در این سرزمین مقدس کاشته شود که بدون تردید با اتحاد مسلمانان این رژیم نیز نابود می‌شود.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین با وجود ظلم و ستم و با وجود کمبود امکانات هرگز از مبارزه دست نمی‌کشند و به این راهپیمایی‌ها چشم دوخته‌اند و این حضور باشکوه آنها را امیدوارتر می‌کند.

وی اضافه کرد: حضور هر نفر در این راهپیمایی‌ها در واقع تیری سهمگین بر پیکر دشمنان است و امیدوار هستیم مردم فلسطین همواره پیروز و سربلند باشند و دشمن را از خانه خود بیرون کنند.

امام جمعه عسلویه همچنین با تسلیت زلزله آذربایجان و با ابراز همدردی با مردم این مناطق گفت: حضور ارزشمند مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده بسیار مهم است و سبب افزایش روحیه عزیزان مصیبت‌زده شده است.

هاشمی‌نژاد همچنین با تبریک هفته دولت افزود: دولتمردان باید راه شهیدان رجایی و باهنر را تداوم بخشند و در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام باشند.

وی بیان کرد: مسئولان باید در بین مردم حضور پیدا کنند و دردها و مشکلات مردم را شناسایی کنند و نسبت به رفع مشکلات اهتمام ورزند.

در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه که متصل به راهپیمایی روز جهانی قدس نیز بود مردم عسلویه با سر دادن شعارهای ضد استکباری از آرمان‌های اسلامی دفاع کردند.