- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

حضور باشکوه شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس در عسلویه

“عسلویه نیوز” مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی در راهپیمایی ضد صهیونیستی روز قدس حضوری باشکوه و کم‌نظیر از خود نشان دادند.

خبرگزاری فارس: حضور باشکوه شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس در عسلویه

به گزارش” عسلویه نیوز” پیش از ظهر امروز مردم عسلویه همگام با مردم سراسر ایران و ملت‌های مسلمان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و انزجار خود را از رژیم جعلی و زورگوی صهیونیستی ابراز داشتند.

مردم عسلویه اعم از شیعه و سنی و مرد و زن و پیر و جوان و قشرهای مختلف مردمی در این راهپیمایی حضوری باشکوه داشتند و شعارهایی در محکومیت رژیم صهیونیستی و استکبارگران سر دادند و خواستار نجات قدس شریف شدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار “روز جهانی قدس، بیداری اسلامی، نویدبخش آزادی فلسطین” در این منطقه برگزار شد و حضور اهل تسنن در کنار شیعیان نشان‌دهنده وحدت و همدلی همه مسلمانان و عزم جزم برای دفاع از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

روحانیت معظم، مسئولان ارشد صنعت نفت در عسلویه، مسئولان محلی و تعداد زیادی از کارکنان شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه نیز در این راهپیمایی شرکت دارند.

“مرگ بر اسراییل”، ” مرگ بر آمریکا” و “الله اکبر” و سایر شعارهای انقلابی از مهم‌ترین شعارهایی است که در این راهپیمایی باشکوه، راهپیمایان سر داده‌اند.

هم‌اکنون قطعنامه ۹ ماده‌ای راهپیمایی در حال قرائت است و مردم مؤمن و ولایت‌مدار عسلویه و روستاهای اطراف با شعار ” الله اکبر” بندهای قطعنامه را تایید می‌کنند.