مردم جم به خوبی خدمات تأمین اجتماعی را لمس نکرده‌اند
تاريخ ارسال خبر : 18 آگوست 2016 | ساعت 13:08 | کد خبر: 35356 | sv242 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز”نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان جم و عسلویه در مجلس گفت: به دلائل مختلف هنوز مردم جم نتوانسته‌اند به خوبی خدمات تأمین اجتماعی را در این شهرستان لمس کنند.الماسی

به گزارش”عسلویه نیوز” سکینه الماسی چهارشنبه شب در شورای اداری این شهرستان که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی همراه بود اظهار داشت: ربیعی وزیری است که درد را می‌شناسد و با مسائل جامعه کارگری دست و پنجه نرم کرده است و به خوبی از اوضاع کارگران آگاه است و آنان را درک می‌کند.

وی مهمترین مشکل مرتبط با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را موضوع درمانگاه تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: متاسفانه در شهرستان جم، خدمات تامین اجتماعی بسیار کم دیده می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان جم و عسلویه در مجلس با اشاره به اینکه شهرستان جم سه دهه است که با افتخار میزبان شایسته‌ای برای کارمندان و کارکنان پالایشگاه‌های غول پیکر و پتروشیمی‌های جنوب استان بوشهر است اذعان داشت: هزاران نفر از اکثر نقاط کشور در شهرستان جم هستند و این شهرستان به عنوان ایرانی کوچک میزبان مردم نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه شهرستان جم در کمتر از ۱۰ سال توانسته از سنتی به صنعتی ارتقا پیدا کند اظهار داشت: هم‌اکنون مشکلات اجتماعی فراوانی گریبان‌گیر این شهرستان شده است.

الماسی با بیان اینکه خودم در این سازمان‌های مرتبط با کار وزیر کار مشغول بوده‌ام گفت: متاسفانه در تامین اجتماعی چند دستگی وجود دارد و بسیاری از مدیران ضعیف و ناتوان در اجرای کارها و برنامه‌ها هستند، این مدیران سبب می‌شوند تا مردم شهرستان جم نتوانند خدمات تامین اجتماعی را لمس کنند.

وی به درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان جم اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه که مربوط به دولت قبل نیز است همچنان عملیاتی نشده است که می‌طلبد وزیر کار و هیئت همراه یکی از اصلی‌ترین مطالبات این حوزه را اجرایی کنند.

الماسی همچنین به مجموعه ورزشی کارگری اشاره کرد و تاکید کرد: زمین آن آماده شده است ولی به دلیل عدم وجود اعتبارات لازم این پروژه همچنان کلنگ‌زنی نشده است که میطلبد وزیر کار نسبت به تامین اعتبار مجموعه ورزشی کارگری اقدام کند.

نماینده مردم جنوب بوشهر در مجلس با توصیه به وزیر کار گفت: امیدواریم یک کارگروه ویژه در جنوب استان بوشهر شکل گیرد تا مصوبات شما برای شهرستان های جنوبی پیگیری شود و امیدواریم هرچه سریعتر درمانگاه تامین اجتماعی و مجموعه ورزشی کارگری در شهرستان جم راه‌اندازی و احداث شود./فارس


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ