مردم عسلویه عاشقانه شهدا را در آغوش گرفتند
تاريخ ارسال خبر : 19 آگوست 2017 | ساعت 23:50 | کد خبر: 36252 | sv421 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” مراسم وداع با ٣ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور مردم علوی تبار عسلویه، در حسینیه صاحب الزمان عسلویه برگزار شد.وداع با شهدا

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” این مراسم که با مدیحه سرایی خاص و اجرای برنامه سنچ و دمام همراه بود، این روزها شهرعسلویه را معطر به عطر شهدا نموده است و مردم عسلویه بار دیگر در مراسم استقبال از شهدای گمنام خوشنام افتخارآفریدند.

حجت الاسلام میرشکاری مسئول نمیندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه با تاکید بر اینکه باید مدافع واقعی ارزش‌های متعالی و دینی باشیم، افزود: شهدا با خدای خود معامله کرده و به درجه ای ایمانی رسیدند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت شهرستان به حضور مردم در مراسم وداع با شهداء اظهار داشت: از همه مردم که در هوای گرم انتظار پیکر شهدای خوشنام را کشیدند صمیمانه تشکر میکنم و قطعاً خداوند این قدم های برداشته شده را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه همه ما باید رهرو واقعی راه شهیدان باشند، گفت: از معلم و دانشجو تا کسبه و کارگر در دفاع مقدس حضور داشتند و در این برهه زمانی نیز شاهد مدافعان حرم هستیم و پیام مقام معظم رهبری را به خوبی دریافت نموده اند که امیدواریم بتوانیم در مسیر آرمان‌های شهداء گام برداریم.

حجه الاسلام میرشکاری با اشاره به اینکه ولایت پذیری سیره عملی شهدا بوده است، تصریح کرد: باید از منش، سیره و مکتب مردان مرد عرصه دفاع مقدس درس بیاموزیم و راه شهدا را گم نکنیم و بتوانیم ادامه دهنده مسیر والای شهدا باشیم.

در ادامه این مراسم سردار عبودزاده از راویان دفاع مقدس ضمن قدردانی از استقبال مردم شهر عسلویه با بیان اینکه شهدای ما مایه افتخار و مباهات این سرزمین هستند افزود: شهدای ما دارای کرامت هستند که باید قدر خون شهدایی که برای حفظ این مرز و بوم جانانه جنگیدند قدر بدانیم و سیره آنها را برای جوانان تبیین کنیم.

سردار عبودزاده با روایت چندین خاطره از دوران هشت سال دفاع مقدس به بیان رشادت های شهداء پرداخت و افزود: از همه مسئولینی که بانی این مراسم بودند جدای از اینکه وظیفه ذاتی همه مسئولین است تشکر میکنم که چنین فضایی را برای مردم این شهرستان بوجود آوردند و مردم در این هوای گرم تابستانی با استقبال خود ثابت کرده اند که میزبان خوبی برای شهدای خوشنام هستند.

راوی هشت سال دفاع مقدس طرح کاتولیکی برهنه کردن خانم ها را عامل سست کردن جوانان و خاموشی نور هدایت آنها برشمرد و افزود: جوانان حواسشان به دسیسه های دشمن باشند که با برنامه ریزی های کلان در جهت اجرای طرح های کاتولیکی در این سرزمین ها هستند و در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری هستند که پیام من به شما جوانان پیرو ولایت فقیه باشید و ولایتمداری را سرلوحه کار خود قرار دهید و مانع بزرگی برای دسیسه های دشمن باشید چرا که ما در کشوری ولایتمدار حضور داریم که به وقت خود جوانان ما علی اکبر و زنان ما زینب وار در مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: این شهداء گمنام نیستند و ٣٠ سال است که پرونده آنها همچنان مفتوح است و نباید واژه گمنام برای این عزیزان بکار برد بلکه خوشنام ترین واژه ها برازنده آنهاست و واژه خوشنام را برای این شهیدان والامقام باید بکار برد.

پیکرهای مطهر شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس فردا یکشنبه در روستای اخند از توابع این شهرستان تشییع می‌شود. انتهای پیام/م.ج

🌐 با عسلویه نیوز همراه باشید
https://t.me/assalouyehnews


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ