بعد از برجام ۷۰ مصوبه تحریمی علیه ایران صادر شده است
تاريخ ارسال خبر : 19 آگوست 2016 | ساعت 16:07 | کد خبر: 35360 | sv161 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” امام جمعه موقت عسلویه گفت: بعد از برجام ۷۰ مصوبه تحریمی علیه ایران توسط مجلس آمریکا صادر شده است.برجام

به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید عبدالحسین حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان عسلویه پس از دعوت به تقوای الهی اظهار داشت: اگر تقوا نباشد اعمال ما مورد قبول واقع نمی‌شود و باید همواره در راستای تقویت درون خود اهتمام ورزیم.

وی با تبریک ولادت امام رضا (ع) سخنی از آن حضرت نقل کرد و افزود: در نشست و برخاست با انسان‌های بد پرهیز کنید که باعث سوظن به انسان‌های خوب نیز می‌شود.

امام جمعه موقت عسلویه با بیان اینکه روز قیامت خیلی از مردم از دوستی و همنشینی با افراد بد و شرور اظهار پشیمانی می‌کنند خاطر نشان کرد: امروز استفاده از رسانه‌های صوتی و تصویری دشمن و رادیوهای بیگانه امثال رادیو فردا هم مصداق همنشینی با بدان است، زیرا اینها ممکن است چند خبر درست و واقعی از کشور ما بدهند، اما لابه لای آن اخبار و تحلیل‌ها و نقشه‌های جهت‌دار خود را منعکس می‌کنند.

حسینی ابراز داشت: در قضیه برجام که رهبری فرمودند خوشبین نیستم برخی‌ها بزرگنمایی کردند تا رهبری را تضعیف کنند، در صورتی که رهبری دارای تقواست و تجارب ارزشمند در کار اجرایی داشته و اشراف به مسایل دارند و اگر می‌گویند خوشبین نیستم از نیروی تشخیص خود استفاده کرده و حق و باطل را شناخته است و توانسته نقشه‌های دشمن را پیش بینی کند.

وی یادآور شد: اینها می‌خواهند باعث سوء ظن مردم به رهبری شوند و گوش دادن این رادیو ها و توجه به تبلیغات آنها مصداق سخن امام رضاست که باعث سوءظن به انسان‌های خوب می‌شود.

امام جمعه موقت عسلویه در خطبه دوم نیز بازگشت آزادگان را گرامی داشت و گفت: آزادگان سال‌ها زیر شکنجه‌های دشمن بعثی مقاومت کردند و با صبوری و مقاومت حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن را به خوبی انجام دادند و همه ما باید راهرو راه آزادگان باشیم.

حسینی با اشاره به سالروز کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد افزود: تاکنون ۶۲ کودتا در دنیا توسط آمریکا انجام شده و همین کوتای اخیر ترکیه نیز آمریکا در آن نقش داشت و در واقع چهره آمریکا چهره خوبی نیست و باید چهره خبیث آمریکا را بشناسیم.

وی اضافه کرد: ترکیه هم‌پیمان آمریکا بود و آنها حتی به دوستان و هم‌پیمانان خود هم رحم نمی‌کنند، ۱۰۰۰ شرکت در تامین مالی گولن رهبر مخالفان دولت ترکیه مشارکت داشتند.

حسینی بیان کرد: ترکیه خواستار استرداد گولن هست اما آمریکا از این کار سرباز می‌زند، بارها رهبر انقلاب هشدار داده‌اند که نباید به آمریکا اعتماد کنیم، در قضیه برجام دیدیم که قابل اعتماد نیستند.

این مسؤول یادآور شد: قرآن هم هشدار داده که دشمنان اسلام به عهد و پیمان وفادار نیستند و رهبری نیز فرمودند نباید گول لبخند دشمن بخوریم، سخنان رهبری حکیمانه است ما بعد از برجام ۷۰ مصوبه تحریم داشتیم که مجلس آمریکا وضع کرده است.

حسینی همچنین روز پزشک را گرامی داشت و افزود: پزشکان خدمات بسیار زیادی به جامعه ارائه کرده‌اند.

وی با گرامیداشت روز جهانی مسجد اظهار کرد: مسجد در دین اسلام جایگاه مهمی دارد، یکی از کارهای اولیه پیامبر (ص) نیز ساختن مسجد بوده و خاستگاه انقلاب اسلامی هم مسجد بوده است.انتهای پیام/ح. ل


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ