- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - http://assalouyehnews.ir -

کانون موقت اوقات فراغت تابستان ویژه مددجویان تشکیل شد

“عسلویه نیوز” مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) عسلویه از تشکیل کانون موقت اوقات فراغت تابستان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.کمیته امداد [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سید علی حسینی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه از تشکیل کانون موقت اوقات فراغت تابستان خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان عسلویه در راستای هدفمندی و استفاده بهینه از اوقات فراغت در تابستان ۹۶ با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خبرداد.

وی اظهار داشت: کانون موقت کانونی است که در ایام تابستان جهت غنی سازی اوقات فراغت خانواده های تحت حمایت با تنوع رشته های آموزشی، ورزشی، اردویی و تفریحی با همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش در یکی از مدارس شهرستان تشکیل می گردد.

وی افزود: هدف این کانون، بهینه کردن اوقات فراغت دانش آموزان با تدوین برنامه های منسجم و کارآمد است.
حسینی در ادامه بیان کرد: این یک توفیق الهی است جهت خدمت رسانی و کمک به افراد نیازمند که ما مشمول آن شده ایم و امیدواریم بتوانیم در راستای این خدمت رسانی با حول و قوه الهی تابستانی مفید و سرشار از برنامه های پربار برای این عزیزان داشته باشیم.

هدف از برگزاری این کلاسها ایجاد شور و نشاط، غنی‌سازی اوقات فراغت، استعدادیابی نوجوانان و جوانان در رشته‌های مختلف حرفه‌آموزی و رسیدن به خود کفایی و اشتغال برای خانواده های مددجویان است.

وی افزود: این کلاسها در گروه های سنی دانش آموزان راهنمایی و دبیرستان و بانوان سرپرست خانوار و دانشجویان با شرکت قریب به ۶۰ نفر در رشته های نقاشی، سفالگری، سوخته کاری روی چوب، کامپیوتر، قرآن، نمایش خلاق و قصه گویی برگزار شد.انتهای پیام/خ.ع