افزایش تولید از پارس جنوبی اولویت‌ اساسی نفت است
تاريخ ارسال خبر : 21 آگوست 2011 | ساعت 7:40 | کد خبر: 6301 | sv210 | چاپ این مطلب

به گزارش “عسلویه نیوز” رستم قاسمی در بازدید از سکوهای دریایی فازهای پارس جنوبی اظهار داشت: تمام تلاش مدیران ارشد وزارت نفت در سال جهاد اقتصادی برای رشد و رونق پارس جنوبی به کار گرفته شده و به حمدالله شاهد رشد محسوسی در اجرا هستیم.
وی افزود: برای جبران عقب‌ماندگی از کشور رقیب باید دست به دست هم بدهیم و باید از تمام زمان و امکانات خود به نحو مطلوب بهره ببریم تا بتوانیم موفق شویم.
وزیر نفت خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی، افزایش تولید از میدان گازی پارس جنوبی اولویت‌ اساسی وزارت نفت است.
قاسمی تصریح کرد: کسانی که در این نقطه مهم تلاش می‌کنند سهم بزرگی در شکوفایی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.
وی خطاب به کارکنان ادامه داد: کار و تلاش بی‌شائبه شما موجب عزتمندی و سرافرازی جمهوری اسلامی و صنعت نفت است و به طور قطع این زحمات ارزش‌های مادی و معنوی زیادی به همراه خواهد داشت.
وزیر نفت یادآور شد: وجود کارکنان متعهد و دلسوز و کارآمد صنعت نفت موجب شده تا امیدواری به اعتلا و بالندگی صنعت نفت افزایش یابد؛ تاکید ما در صنعت نفت به تقویت فضای مناسب برای ایجاد وفاق ملی است.
قاسمی اضافه کرد: باید به اصل اعتمادسازی در بدنه صنعت نفت بیشتر توجه شود و به انجام کار در فضاهای غیرساختاری خودداری کنیم و با حفظ همدلی برای توسعه صنعت نفت تلاش مضاعف داشته باشیم.
وی گفت: خوشبختانه امروزه صنعتگران داخلی، توانمندی خوبی در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت کسب کرده‌اند و ما در راستای تامین بسیاری از تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی به شرکت‌ها و کشورهای خارجی وابسته نیستیم.
وزیر نفت بیان داشت: در سالی که به نام جهاد اقتصادی نامگذاری شده باید به گونه‌ای عمل کنیم که شاهد افزایش بهره‌وری باشیم. قاسمی همچنین از سابت ۲ پارس در شهرستان کنگان نیز بازدید کرد و در جریان پیشرفت فیزیکی تعدادی از فازها قرار گرفت.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ