۵۰۰ رشته در دانشگاه امام صادق(ع) تدریس می‌شد
تاريخ ارسال خبر : 21 آگوست 2014 | ساعت 13:04 | کد خبر: 31926 | sv170 | چاپ این مطلب

امام جمعه عسلویه گفت: ۵۰۰ رشته در دانشگاه امام صادق(ع) تدریس می‌شد.امام جمعه عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های بارز امام صادق(ع)، تاسیس بزرگترین دانشگاه جامع اسلامی است که بیش از ۴ هزار نفر در آن دانشگاه به فراگیری علوم مختلف اسلامی پرداختند.

وی افزود: در دانشگاه امام صادق(ع) بالغ بر ۵۰۰ رشته تدریس می‌شد و تحول عظیمی در علوم اسلامی ایجاد شد و شاگردان و فقهای بزرگی تربیت کرد.

امام جمعه عسلویه در ادامه با تبریک هفته دولت و آرزوی توفیق و خدمت بیشتر به دولتمردان خاطرنشان کرد: نشانه پایداری دولت، غفلت نکردن در کارهاست و کسی که می‌خواهد ریاست کند باید تحمل داشته باشد و در سیاست بردباری داشته باشد.

هاشمی‌نژاد با اشاره به چهارم شهریور روز کارمند تصریح کرد: یک کارمند طبق آیات و روایات باید کار کردن برای مردم را وظیفه خود بداند و کار ارباب رجوع را انجام دهد و اگر نمی‌تواند کار او را انجام دهد لااقل با برخورد اسلامی پاسخ او را بدهد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سید علی اندرزگو اضافه کرد: این شهید انقلابی مبارز در ماه رمضان متولد شد و در ماه رمضان توسط عمال شاه به شهادت رسید و از ویژگی‌های این شهید والامقام این بود که به اشکال مختلف و لباس مختلف فعالیت‌های انقلابی خود را انجام می‌داد.

امام جمعه عسلویه به موضوع استیضاح وزیر علوم اشاره کرد و گفت: وزیر علوم به تذکرات افراد و بزرگان و نمایندگان مجلس توجه نکرد و در صدد اصلاح امور نبود و جوری او را مدیریت می‌کردند که کارها خراب شد و امیدواریم دیگر از این اتفاقات نیفتد.

هاشمی‌نژاد با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه بیان کرد: نشستی با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان داشتیم و خروجی مثبتی داشت و قرار شد نیروهای بومی جذب بیمارستان عسلویه شوند.


نظرات کاربران 

ارسال یک پاسخ